اژه‌ای: باید حواسمان به افرادی که توان گرفتن وکیل ندارند، باشد +فیلم

رئیس قوه قضائیه گفت: باید حواسمان به افرادی که توان گرفتن وکیل ندارند، باشد.
به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محسنی اژه ای گفت: باید حواسمان به افرادی که توان گرفتن وکیل ندارند، باشد.   پایان پیام/
۲ MB
اژه ای
14:28 - 11 شهریور 1402

2 بازنشر
51 بازدید



1 پاسخ