کارکنان وزارت نیرو به قلل مرتفع دنا صعود کردند+ تصاویر
رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: این استان میزبان همایش کوهنوردی کارکنان وزارت نیرو از سراسر کشور بود.
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، زریر حسینزاده با اشاره به برگزاری همایش کوهنوردی کارکنان وزارت نیرو گفت: آب منطقهای با مشارکت هیئت کوهنوردی استان از پنجم تا هفتم شهریور ماه به مدت سه روز میزبان کوهنوردان کارکنان وزارت نیرو از سراسر کشور بود. رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کهگیلویه وبویراحمد افزود: مراسم افتتاحیه با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری ،مدیرعامل آب سازمان منطقه ای استان ، مدیرکل آب و فاضلاب استان ، مدیرکل برنامه و بودجه استان ، معاون ورزش قهرمانی داره کل ورزش استان ،فرماندار شهرستان دنا و هیئت کوه نوردی استان با حضور حدود ۷۰نفر از کوهنوردان وزارت نیرو در شهر سیسخت برگزار شد. وی بیان کرد:کوهنوردان در تاریخ ششم شهریور به همراه مربیان مجرب و راهنما از هیئت کوهنوردی استان به قله برف کرمو دنا به ارتفاع ۴۱۰۰ متر صعود کردند. حسین زاده بیان داشت: کوهنوردان در تاریخ هفتم شهریور به همراه راهنما و مربی هیأت کوهنوردی به منطقه تفریحی تنگ کبوتری یاسوج پیمایش داشتند و از مناطق دیدنی آن دیدن کردند. رئیس هیئت کوهنوردی استان از مدیرعامل و دست اندرکاران سازمان آب منطقه ای استان به جهت برنامه ریزی دقیق و منظم تشکر و قدردانی کرد. پایان پیام/د
09:54 - 8 شهریور 1402