هفته سوم لیگ برتر| ملوان با جشنواره گل فولاد را خم کرد

تیم فوتبال ملوان انزلی در هفته سوم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان به نخستین برد فصل خود دست پیدا کرد و فولاد قعرنشین ماند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال ملوان انزلی از ساعت 19:30 در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف فولاد خوزستان رفت که این مسابقه با نتیجه 4 بر صفر به سود ملوان به پایان رسید. این نخستین برد ملوان در لیگ برتر بیست و سوم است و شاگردان تارتار با این برد تا رده هشتم جدول لیگ صعود کرد. فولاد خوزستان هم در شکست هت تریک کرد!  داور: وحید زمانی کمک داوران: امید افخمی، محسن بابایی کارت زرد: جفرسون سیلوا، ساسان انصاری، لوکاس کاندیدو، علی شجاعی، محمد جایمند( فولاد خوزستان) کارت قرمز: ساسان انصاری( دقیقه 36) از فولاد  علیرضا منصوریان( دقیقه 66 سرمربی فولاد)  گل: مسعود زائر کاظمینی( دقایق 7 و 9)، میلاد شعبانلو  ( دقیقه 84 - پنالتی)، رضا جعفری( دقیقه 4+90)  برای ملوان اتفاقات مهم بازی: ملوان تا دقیقه 25 دو گل به تیم فولاد زده  و در دقیقه 27 هم یک ضربه پنالتی را توسط پیمان رنجبری از دست داد. * تماشاگران فشفشه های دودز به ورزشگاه اورده بودند و در نیمه دوم این فشفشه ها را روشن کردند.  * فولاد خوزستان بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد. این تیم در سه مسابقه 9 گل خورده و فقط یک گل زده دارد. * تماشاگران در پایان مسابقه مهدی تارتار سرمربی ملوان را تشویق کردند. پایان پیام/
ملوان و فولاد
21:27 - 1 شهریور 1402

2 إعادة النشر
22 من المشاهدات


1 الإجابة