تاکنون هیچ سوالی از سازمان سنجش لو نرفته است

مدیر بخش آزمون سازمان سنجش با بیان اینکه تاکنون هیچ سوالی از خود سازمان لو نرفته و امسال نیز هیچ اتفاقی رخ نداد، گفت: اگر کسی با تخلف راه پیدا کند و محرزشود، برخورد جدی خواهد شد؛ در حال حاضر چند نفری که تخلفشان در کنکور مشخص شده شناسایی و برخوردهای لازم شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مختار ترابی، مدیر بخش آزمون سازمان سنجش امروز با حضور در شهر تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان سنجش یک سازمان همیشه حامی داوطلبان و دانش آموزان برای حفظ حق و حقوق آنهاست.  وی با بیان اینکه هیچ اعتراضی ثبت شده در سامانه بررسی نخواهد ماند و شایعه‌هایی مبنی بر عدم رسیدگی همگی کذب است، گفت: وظیفه ذاتی ما حفظ حقوق داوطلبان است و تمام تلاش در راستای این است تا حق بکی هم ضایع نشود.  مدیر بخش آزمون سازمان سنجش با اشاره بر اینکه ۲ مرحله‌ای شدن کنکور کار کارشناسی شده‌ای است که قطعا که به نفع دانش‌آموزان است، توضیح داد: اگر در این مورد هم داوطلبان و والدین سوالی داشته باشند به نفع داوطلبان است زیرا این کار برای سازمان سنجش چیزی جز هزینه ندارد. وی با بیان اینکه بنده از سال ۷۲ که ناظر کنکور بوده‌ام ، ادامه داد: تاکنون هیچ سوالی از سازمان لو نرفته است و امسال نیز هیچ اتفاقی رخ نداد. ترابی متذکر شد: لو‌رفتن سوال در سال گذشته هم از یکی از مدارس اتفاق افتاد و به هیچ وجه از سوی سازمان سنجش و طراحان چاپخانه لو نرفته بود. وی خاطرنشان کرد: در آزمون دی ماه سال گذشته ناظر خوزستان بودم که کل سووالاتی که قرنطینه شد با ضریب امنیتی بالا نگهداری شده است.  ترابی ادامه داد: اگر کسی با تخلف راه پیدا کند و این امر محرز شود برخورد جدی خواهد شد؛  در حال حاضر چند نفری که تخلفشان مشخص شده نیز شناسایی شده و برخوردهای لازم شده است. پایان پیام/۶۰۰۲۷/س
کنکور
15:16 - 26 مرداد 1402

2 Reposts
75 Views


1 Reply