هشدار مدیریت بحران؛ وزش باد شدید و گردوخاک در راه تهران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: وزش باد شدید و گردوخاک از فردا دوشنبه 2 مرداد آغاز و تا روز پنج‌شنبه 5 مرداد ادامه خوهد داشت.
به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران عصر یکشنبه از تمدید هشدار سطح زرد وزش باد شدید و گردوخاک توسط هواشناسی خبر داد و اظهار کرد: این سامانه از فردا دوشنبه 2 مرداد آغاز و تا روز پنج‌شنبه 5 مرداد ادامه خوهد داشت.  وی در خصوص افزایش ذرات آلاینده هوا نیز هشدار داد و عنوان داشت: پیرو هشدار قبل همچنان توصیه مدیریت بحران به افراد دارای بیماری تنفسی و قلبی و سالمندان اجتناب از تردد در فضای باز است.  مدیرکل مدیریت بحران استان تهران ابراز داشت: طبق پیش‌بینی هواشناسی در بعضی ساعات وزش باد شدید و احتمال وزش خیلی شدید موقتی به ویژه در بازه زمانی بعدازظهر تا شب در نیمه جنوبی و غربی استان تهران مورد انتظار است.  وی افزود: از شهروندان درخواست داریم در مواقع صدور هشدار وزش باد از حضور در ارتفاعات و پارک خودرو کنار درختان فرسوده و تابلوهای تبلیغاتی خودداری کنند.  یزدی مهر از آماده باش مدیریت بحران نیز خبر داد و بیان داشت: برای دستگاه‌های عضو ستاد نیز ابلاغیه هشدار ارسال شده است. پایان پیام/
باد
18:56 - 1 مرداد 1402

2 بازنشر
53 بازدید



1 پاسخ