بازداشت کارمند اداره پُستی که از کارت‌های سوخت مردم سوءاستفاده می‌کرد

بازرس کل چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای نظارت و بازرسی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی یکی از کارمندان متخلف اداره پست بازداشت شد.
علی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در راستای نظارت و بازرسی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی و کارکنان دولت، یکی از کارمندان اداره پست با هماهنگی دادستان شهرستان مربوطه بازداشت شد. بازرس کل چهارمحال و بختیاری در خصوص جزئیات سوءجریان کشف شده اظهار داشت: مرسوله‌های متعلق به مردم که برای توزیع در اختیار پست قرار می‌گرفت به جای اینکه تحویل صاحبان آن شود توسط یکی از کارمندان پست با سوء استفاده از جایگاه و موقعیت شغلی بازگشایی می‌شد و با مشارکت برخی افراد سهمیه موجود در کارت سوخت را بدون اطلاع صاحب کارت به فروش می‌رساند. وی افزود: مرسوله‌های پستی به عنوان اموال متعلق به مردم، امانت بوده و متولیان ذی‌ربط بایستی از هر حیث در نگهداری و تحویل صحیح و سالم مال مورد امانت به ذی‌نفع دقت لازم داشته باشند. احمدی اظهار داشت: دستگاه نظارتی با دقت کامل همه ابعاد موضوع را بررسی و پس از سیر مراحل مربوطه با رعایت تشریفات قانونی نتیجه تحقیقات را با رویکرد پیشگیری و مقابله با فساد به آگاهی مردم می‌رسانند. پایان پیام/ ۶۸۰۳۵
بازداشت
14:29 - 31 خرداد 1402

2 Reposts
19 Views


1 Reply