سرمربی پیکان جریمه شد

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار تیم های نساجی مازندران و پیکان تهران صادر کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسابقه تیم های نساجی مازندران و پیکان تهران از سری رقابتهای جام حذفی برگزار و از سوی مجتبی حسینی، سرمربی تیم پیکان تهران تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی در قبال مقام رسمی مسابقه پس از پایان بازی رخ داد. وی به توبیخ کتبی و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است. پایان پیام/
مجتبی حسینی
19:46 - 21 مايو 2023

2 إعادة النشر
26 من المشاهدات


1 الإجابة