پایان نیمه اول| توقف خانگی فولاد مقابل ملوان در اولین بازی منصوریان
نیمه اول دیدار دو تیم فولاد خوزستان و ملوان با نتیجه تساوی به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دو تیم فولاد خوزستان و ملوان بندر انزلی در هفته بیست و یکم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه صفر-صفر به پایان رسید. داور: میثم حیدری کمکها: بهمن عبداللهی-صادق رستمی کارت زرد: - کارت قرمز: بابک پورغلامی (مربی) از ملوان گل: - پایان پیام/
16:51 - 10 اسفند 1401