رونمایی از قوانین متمایز لیگ برتر وزنه‌برداری/ استارت مسابقات از 23 آبان

رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری از 23 آبان ماه با حضور 7 تیم آغاز خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور در حالی از روز دوشنبه ۲۳ آبان آغاز می‌شود که ۷ تیم حاضر با ۱۲۱ وزنه‌بردار برای لیگ ۱۴۰۱ قرارداد امضا کرده‌اند. طبق اعلام کمیته مسابقات و لیگ، تیم‌های مناطق نفت‌خیز جنوب (۲۱ وزنه‌بردار)، رعد پدافند (۲۰ وزنه‌بردار)، نیروی زمینی ارتش (۲۰ وزنه‌بردار)، عقاب نیروی هوایی (۱۸ وزنه‌بردار)، ملی حفاری (۱۵ وزنه‌بردار)، ذوب آهن (۱۴ وزنه‌بردار) و سایپا (۱۳ نفر) به ترتیب با بیشترین نفرات وارد هفته نخست لیگ برتر خواهند شد.  از جمله قوانین متمایز فصل جاری لیگ برتر وزنه‌برداری با ادوار گذشته می‌توان به این موارد اشاره کرد: * هر تیم در هر وزن مجاز به استفاده از یک وزنه‌بردار است. * هر تیم در هر هفته مجاز به استفاده از ۸ وزنه‌بردار است. * هر تیم موظف است در ترکیب خود حداقل از ۳ وزنه‌بردار جوان استفاده کند. پایان پیام/
وزنه برداری
18:17 - 15 آبان 1401

2 بازنشر
31 بازدید



1 پاسخ