آغاز جلسه اسکوچیچ با مدیران فدراسیون فوتبال +فیلم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشستی با مدیران فدراسیون شرکت کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت ۱۴:۱۵ امروز برای برگزاری جلسه با حمید استیلی، میرشاد ماجدی و بهرام رضاییان به ساختمان فدراسیون فوتبال آمد. اسکوچیچ قرار است در این نشست درمورد برنامه های پیش روی تیم ملی و اردوی آماده سازی شاگردانش پیش از دیدار با کانادا با مدیران فدراسیون و تیم ملی صحبت کند‌ وی در زمان ورود به ساختمان فدراسیون در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از شرایط فعلی تیم ملی رضایت دارد، اظهار داشت: من مریض بودم. هنوز جلسه نگذاشتیم و بعد از جلسه صحبت می‌کنم.     انتهای پیام /
٤ MB
اسکوچیچ
14:31 - 26 اردیبهشت 1401

2 إعادة النشر
25 من المشاهدات


1 الإجابة