ساعی: انتخاب بهداد از قبل برای هیات اجرایی مشخص بود/ برگزاری جلسه با ۹ غایب بی‌احترامی است

رئیس سابق کمیسیون ورزشکاران گفت: برگزاری جلسه کمیسیون ورزشکاران با ۹ غایب بی احترامی است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هادی ساعی که امروز در نشست کمیسیون ورزشکاران غیبت داشت، عنوان کرد: من خدمت دوستان گفته بودم که نمی‌آیم. وی درباره اینکه آیا به خاطر اعتراض کشتی در نشست شرکت نداشتید، گفت: خیر، من امروز خیلی گرفتار بودم و گفته بودم یکشنبه و دوشنبه نمی‌توانم بیایم. ساعی در مورد اینکه آیا درخواست داده بودید که جلسه امروز برگزار نشود، یادآور شد: انتخابات کمیته ملی المپیک عقب افتاده و نمی‌دانم چه عجله‌ای برای انتخاب ۶ نفر وجود دارد. هنوز کاندیداها مشخص نیستند و معلوم نیست انتخابات کمیته چه زمانی است. دوستان عجولانه تصمیم می‌گیرند و این کار بدی است. رئیس سابق کمیسیون ورزشکاران، درباره انتخاب بهداد سلیمی در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، تصریح کرد: مشخص بود بهداد سلیمی انتخاب می‌شود و برنامه همین بود. عضو کمیسیون ورزشکاران در خصوص غیبت ۹ عضو کمیسیون و اینکه آیا حق آنها تضییع شده است، گفت: این موضوع بی احترامی است وقتی ۹ نفر نیستند به آنها بی‌احترامی است چون هر ۹ نفر اعلام کرده بودند که نمی‌توانند در جلسه باشند و این کار خیلی بدی است و باعث می شود از  ابتدا اصطحکاک‌هایی ایجاد شود که در نهایت فکر نمی‌کنم کمیسیون موفق باشد. به گزارش فارس، در نخستین دوره کمیسیون ورزشکاران هم این حاشیه‌ها وجود داشت و جلسات با نفرات کامل برگزار نمی‌شد. انتهای پیام/
هادی ساعی
16:47 - 14 آذر 1400

2 بازنشر
30 بازدید



1 پاسخ