روزانه هزار تماس تلفنی مزاحم با آتش نشانی مشهد
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به برقراری ۳۶۱ هزار و ۴۵۶ تماس تلفنی مزاحمی با سامانه ۱۲۵ در طول یک سال گذشت گفت: این کار جدای از اینکه موجب سلب آرامش و یا ضررهای معنوی و مادی می شود، موجب بازماندن از خدمات رسانی به موقع به حادثه دیدگان واقعی می شود.
به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مسعود ظهوریان خاطرنشان کرد: هر یک از اپراتورها روزانه پاسخگو حدود ۸۳ تماس مزاحمی هستند که این عدد، به غیر از تماس های منتهی به عملیات، درخواست مشاوره ایمنی و یا تماس های غیر مرتبط است. وی افزود: آمار عجیب و تاسف برانگیز مزاحمت های تلفنی برای سازمانی امدادی و شهروند محور که لحظه ای تعلل و درنگ کارشناسان ستاد فرماندهی برای اعزام نیروهای امدادی و خودروهای تجهیزات به محل حوادث موجب به خطر افتادن جان و مال مردم می شود، نشان از ضعف فرهنگ شهروندی است. انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹
16:12 - 13 آذر 1400