توضیح نماینده سبزوار درباره عبارت "شعبان بی‌مخ‌های رسانه‌ای"/ منظورم وارونه‌سازی در فضای مجازی بود!

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن‌ و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: منظورم از شعبان بی‌مخ‌های رسانه‌ای کسانی بود که واقعیت را وارونه جلوه می‌دهند!
بهروز محبی نجم آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: منظورم از رسانه، فضای مجازی بود، این درست نیست که در فضای مجازی کلی فحش به بنده و آقای عنابستانی بدهند. نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن‌ و ششتمد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شعبان بی‌مخ‌های رسانه‌ای کسانی هستند که واقعیت را وارونه جلوه می‌دهند. پایین توییت من کلی بد و بیراه می‌نویسند، من فضای رسانه را می‌گویم، نه خود رسانه را، بنده همیشه می ‌گویم رسانه‌ها صدای ملت هستند. وی بیان کرد: رسانه که خبرنگار نیست، منظورم بی‌ادبی در فضای مجازی است، توییتر است، شعبان بی مخ‌ها ارتباطی به خبرگزاری‌ها ندارند. محبی نجم آبادی تصریح کرد: بنده بیشترین تعامل را با رسانه دارم، بنابراین، اینگونه له کردن افراد صحیح نیست، اصل خبر را یکی از رسانه‌ها منتشر کرده است، این یک دیکتاتوری به وجود می‌آورد و بنده تا اطلاع ثانوی با هیچ رسانه‌ای مصاحبه‌ای نمی‌کنم. نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن‌ و ششتمد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تاکنون هشت خبرگزاری برعکس حرف مرا نشر دادند، اینها می‌شود همان مصداق شعبان بی‌مخ! صحبت من به کسانی است که واقعیت را وارونه جلوه داده و از کاه کوه می‌سازند. انتهای پیام/ 70071
بهروز محبی نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده سبزوار در مجلس
20:11 - 12 بهمن 1399

1 بازنشر
14 بازدید



1 پاسخ