فارس من| گلبهار شرایط لازم برای منطقه ویژه اقتصادی را ندارد
معاون فرماندار گلبهار گفت؛ منطقه اقتصادی ویژه دارای شرایط خاص است که این شاخصها در این شهرستان وجود ندارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از گلبهار، مخاطبان در سامانه «فارس من» سوژهای با عنوان «لزوم ارتقاء شهر گلبهار به منطقه ویژه اقتصادی» را ثبت و درخواست پیگیری داشتند. معاون فرماندار گلبهار در گفتوگو با خبرنگار فارس گفت: منطقه آزاد اقتصادی زیرساختهایی نیاز دارد که این زیرساختها در این شهرستان وجود ندارد. امیر سلطانی ادامه داد: منطقه اقتصادی ویژه در قانون تعارفی دارد، گلبهار برای سکونت ساخته شده و زیرساخت های آن مسکونی است، بنابراین، امکان تبدیل شدن به منطقه اقتصادی را ندارد. وی افزود: مناطق ویژه در مجاورت مرزها شکل میگبرد و هزینههای زیرساختی آن و فراهم کردن امکانات بالا است، بنابراین، این امکان برای گلبهار وجود ندارد. انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱
11:32 - 12 بهمن 1399