فیلم| 3 زخمی در چاقوکشی لندن دقایقی بعد از آغاز سال نو
در پی حمله با سلاح سرد در بخش مرکزی شهر لندن، سه نفر شامل دو مرد و یک زن زخمی و راهی بیمارستان شدند.
به گزارش گروه بینالملل خبرگزاری فارس، در پی حادثه چاقوکشی در لندن دقایقی بعد از آغاز سال جدید میلادی، سه نفر زخمی و راهی بیمارستان شدند. طبق گزارش «اکسپرس»، به گفته سخنگوی سرویس آمبولانس لندن، حدود ساعت ۱۲ و ۳۴ بامداد جمعه به وقت محلی آمبولانس برای رسیدگی به گزارش این حادثه در خیابان «اجور» حاضر شد و دو مردِ مجروح و یک زن را به بیمارستان منتقل کرد. وضعیت این سه نفر مشخص نیست. بنابر گزارشها، همچنان پلیس، آتشنشانها و آمبولانس نزدیک تقاطع خیابان سیمور حضور دارند و تردد در هر دو جهت مسدود است. در تصاویر منتشر شده از صحنه حادثه تعداد زیادی خودروی پلیس و امدادی دیده میشود. پلیس «وستمینستر» حمله با سلاح سرد را تایید کرده و همچنین دستور بند ۶۰ را که به پلیس اجازه میدهد عملیات متوقف و جستجو کردن را انجام دهد، صادر کرده است. رسانههای محلی در گزارشهای تایید نشدهای از بازداشت یک زن در این خصوص خبر دادهاند. هنوز انگیزه و ماهیت این حمله مشخص نشده است. انتهای پیام/م
09:47 - 12 دی 1399