کار حسینی با سایپا تمام شد/ پاسور نارنجی‌پوشان راهی پیکان شد

پاسور باتجربه تیم والیبال سایپا رضایتنامه‌اش را از این تیم دریافت کرد و راهی پیکان شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیر حسینی، پاسور باتجربه تیم والیبال سایپا بعد از تغییراتی که در کادر فنی این تیم ایجاد شد و مصطفی کارخانه جای خود را به ناصر شهنازی داد، ساز جدایی کوک کرد. وی در روزهای اخیر در تمرینات تیم خود حضور پیدا نکرده بود و چندین بار با لباس شخصی به تمرینات پیکان رفت. سرانجام امروز امیر حسینی رضایتنامه‌اش از باشگاه سایپا دریافت کرد و از این تیم جدا شد. گفته می‌شود حسینی تصمیم دارد امسال به عنوان مربی - بازیکن و سال آینده به عنوان سرمربی در تیم پیکان حضور داشته باشد. گویا مدیران باشگاه پیکان هم با این موضوع موافق هستند و باید منتظر ماند و دید که چه زمانی این خبر به از سوی مدیران مجموعه ایران خودرو اعلام می شود. پیش از این محمد ترکاشوند و علیرضا طلوع کیان به عنوان سرمربی در تیم والیبال پیکان حضور داشتند. طلوع کیان پس از جدایی از پیکان هدایت خاتم اردکان را برعهده گرفت. انتهای پیام/
امیر حسینی
15:48 - 6 دی 1399

2 Reposts
14 Views


1 Reply