تحویل دومین محموله ملزومات پزشکی توسط اتاق بازرگانی زنجان

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: دومین محموله ملزومات پزشکی توسط اتاق‌های بازرگانی زنجان، تهران و ایران به علوم پزشکی تحویل داده شد.
علی یگانه‌فرد امروز در گفت‌وگو با فارس در زنجان اظهار کرد: تجهیزات و ملزومات پزشکی اهدایی اتاق‌های بازرگانی ایران، تهران و زنجان در دو مرحله به دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تحویل داده شد. رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه تجهیزات و ملزومات پزشکی اهدایی در مرحله نخست، ظهر روز سه‌شنبه پنجم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان زنجان تحویل داده شد، افزود: این تجهیزات و ملزومات پزشکی به بیمارستان‌های ولیعصر، آیت‌الله موسوی زنجان، بیمارستان الغدیر ابهر و مرکز آموزشی امدادی این شهرستان، بیمارستان بوعلی سینای خرم‌دره و بیمارستان امیرالمومنین (ع) خدابنده ارسال شد. وی با بیان اینکه دو دستگاه ونتیلاتور تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان برای نصب و استفاده برای درمان بیماران کرونایی استان زنجان شده است، افزود: ونتیلاتور، لباس و گان‌های حفاظتی، عینک‌های یکبار مصرف، دستکش پزشکی و دیگر ملزومات مورد نیاز در بیمارستان‌ها برای مقابله با این ویروس سایر کالاهای ارسالی در این طرح بود. یگانه با بیان اینکه دومین محموله کمک‌های اتاق بازرگانی ایران، اتاق تهران و اتاق زنجان شامل تجهیزات و ملزومات پزشکی نیز در روز ۱۶ فروردین‌ماه سال‌جاری تحویل داده شده است، خاطر نشان کرد: این محموله‌ها نیز شامل تجهیزات و ملزومات پزشکی برای مبارزه با کرونا ویروس به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان تحویل داده خواهد شد. انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق
رئیس اتاق بازرگانی زنجان یگانه
06:02 - 18 فروردین 1399

1 إعادة النشر
19 من المشاهدات


1 الإجابة