60 داوطلب هلالاحمر در هتل ورزش گلستان به بهبودیافتگان از کرونا خدمات میدهند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در راستای کمک به دستگاههای مختلف دولتی و حاکمیتی ۶۰ داوطلب هلال احمر به بهبودیافتگان از بیماری کرونا در هتل ورزش گلستان خدمات میدهند.
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدعلی هروی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: با تشکیل جلسات انجام شده در استانداری و با هدف استفاده از همه ظرفیتها برای پیشگیری و درمان ویروس کرونا، قراراست داوطلبان جمعیت هلال احمربه کمک بهبودیافتگان شتافته و به آنها خدمات ارائه دهند. وی افزود: تاکنون 60 داوطلب هلال احمر که آموزشهای لازم را دیدند در هتل ورزش گلستان که به عنوان نقاهتگاه بیماران بهبودیافته از کرونا است، خدمات میدهند. مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان ادامه داد: ارائه به موقع دارو و اندازهگیری پالس اکسی متری در کنار دیگر خدمات به بهبودیافتگان از جمله فعالیتهای این داوطلبان است. وی خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت خیرین مجموعه هتل ورزش گلستان به ۲۰۰ تخت با امکانات مورد نیاز تجهیز شده تا بهبودیافتگان این بیماری دوره نقاهت خود را در این مجموعه طی کنند و سپس به آغوش خانواده برگردند. انتهای پیام/۲۳۰۷/ق
13:10 - 20 اسفند 1398