کشاورزی در شهرستان ملارد با توسعه همراه می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملارد بر اجرای برنامه‌هایی به‌منظور توسعه کشاورزی در این شهرستان خبر داد.
اسماعیل صارمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان تهران اظهار داشت: شهرستان ملارد دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه کشاورزی است که می‌تواند مسیر توسعه این بخش را به‌خوبی طی کند. وی ادامه داد: برای رسیدن به توسعه کشاورزی باید دانش و علوم روز را در این صنعت پیاده کرده و کشاورزان را با این علوم آشنا نمود. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملارد با اشاره به اینکه باید از توانایی‌های خود در زمینه کشاورزی برای تولیدات بیشتر و پیش رفتن به سمت توسعه اقتصادی استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین راهکارهای اساسی برای رسیدن به توسعه اقتصادی پیشرفت در زمینه کشاورزی و ارتقای تولیدات است. صارمی بیان داشت: هم‌اکنون بخش کشاورزی با کمبودها و مشکلاتی روبه‌رو است که باید تدابیر و برنامه‌ریزی‌های اساسی را به‌منظور توسعه این صنعت پیش بگیریم. وی گفت: این شهرستان در حوزه کشاورزی دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است که می‌توان با استفاده از این ظرفیت‌ها مسیر توسعه کشاورزی و همچنین اقتصادی را داشته باشیم. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملارد گفت: هم‌اکنون این شهرستان در حوزه مکانیزاسیون توانسته رتبه برتر را به خود اختصاص دهد که باید با استفاده از این ظرفیت به اهداف مورد نظر در زمینه کشاورزی رسید. صارمی تأمین آب کشاورزی را مهم خواند و گفت: با جذب اعتبارات در بخش کشاورزی می‌توانیم در مسیر توسعه کشاورزی اقدامات لازم را انجام دهیم و برنامه‌ها و اهداف مورد نظر را در این زمینه اجرایی کنیم.
وی با اشاره به اینکه با رفع مشکلات کشاورزان و ارائه تسهیلات به آنان می‌توانیم مسیر توسعه کشاورزی را در این شهرستان شاهد باشیم، گفت: استفاده از دانش روز و فناوری‌های جدید در حوزه کشاورزی و همچنین استفاده از روش‌های نوین آبیاری می‌توانیم صنعت کشاورزی را در بخش‌های مختلف با رشد و توسعه همراه سازیم انتهای پیام/2568/30.
جهاد کشاورزی
01:11 - 21 آبان 1396

1 بازنشر
7 بازدید



1 پاسخ