بخاطر منافع خودش میگه فیلتر بمونهوگرنه طرف نمیاد جار بزنه که آره من مافیای این کارم ، با این کارهاش قطعا همه فکر میکنن سودی داره براش که مخالفه #اینترنت
یارو گفته احتمالا واتساپ هم همون رفع فیلتر باقی بمونه یعنی چی؟ یعنی نت وصل میشه فقط بحث زمانه #اینترنت
@user17786604114327 اردیبهشت 1405در پاسخ به وبخاطر منافع خودش میگه فیلتر بمونهوگرنه طرف نمیاد جار بزنه که آره من مافیای این کارم ، با این کارهاش قطعا همه فکر میکنن سودی داره براش که مخالفه #اینترنت