اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در یک هزار فروشگاه ایلام

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: یک هزار و ۲۵ فروشگاه در این استان برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی اختصاص یافته است.

اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در یک هزار فروشگاه ایلام

نورالدین الیاسی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با بیان اینکه شرایط اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در همه نقاط شهر و روستایی استان فراهم شده است، گفت: برای این منظور یک هزار و ۲۵ فروشگاه فعال در استان جهت اجرای طرح کالابرگ الکترونیک انتخاب شده است.

وی افزود: برای این منظور ۲۶ میلیارد ریال اعتبار یارانه اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی در استان هزینه شده و تمام فروشگاه های مذبور به دستگاه بارکدخوان مجهز شده اند.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام ادامه داد: ۲ هزار و ۷۲۹ خانوار از مشمولان این طرح تاکنون چهار هزار و ۱۱۵ تراکنش داشته اند.

وی یادآور شد: همه خانوارهای مشمول طرح کالابرگ الکترونیک با نصب برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» و یا شماره گیری #۱۴۶۳*۵۰۰* از باقی مانده اعتبار یارانه خود مطلع شوند.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام اضافه کرد: اساس کالابرگ تمرکز بر خانوار بوده و کد ملّی محور است.

الیاسی گفت: در مرحله اول آن دسته از مددجویان کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) و سازمان بهزیستی که ٣٢٠ هزار تومان از یارانه خود را به صورت کالابرگ الکترونیکی از ۱۱ گروه کالایی خرید کنند، مشمول ۲۰ درصد افزایش یارانه هستند.

وی با اشاره به اختیاری بودن این طرح توضیح داد: مشمولان از میان ۱۱ قلم کالای اعلامی به میزان دلخواه و با نشان‌تجاری موردنظر خود امکان خرید دارند و مشمولان طرح در صورت خرید ٣٢٠ هزار تومان از اعتبار یارانه، به ازای هر نفر مشمول ٨٠ هزار تومان افزایش یارانه خواهند داشت.

الیاسی گفت: سامانه اعتباری به گونه ای تعریف شده تا مشتریان و یارانه‌بگیران بتوانند یک‌ماه زودتر از واریز یارانه نقدی، از آن استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مشمولان طرح کالابرگ الکترونیکی امکان خرید ۱۱ قلم ماده خوراکی شامل شیر و ماست کم چرب، پنیر سفید، گوشت مرغ، تخم مرغ، روغن مایع، ماکارونی، قند و شکر، برنج ایرانی، حبوبات و گوشت گوساله را دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول