اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

تمهیدات لازم جهت بازگشت زوار به کشور اندیشیده شده است

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت سریع تر زائران به کشور از سوی ستاد عتبات عالیات اندیشیده شده و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

تمهیدات لازم جهت بازگشت زوار به کشور اندیشیده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امروز سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در جریان بازدید از مرز مهران گفت: آن دسته از زواری که در شهرهای مختلف استان ایلام به قصد زیارت عتبات عالیات وارد شده اند در صورت تمایل به اسکان، به مساجد و حسینیه های سراسر استان مراجعه کنند تا ترتیب اسکان عزیزان مهیا شود.

وی افزود: تمهیدات لازم برای بازگشت سریع تر زائران به کشور از سوی ستاد عتبات عالیات اندیشیده شده و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) بیان کرد: مرز مهران همچنان به دلیل اوضاع سیاسی عراق بسته بوده و از تردد زائران در این مرز جلوگیری می شود.

کریمیان در پایان گفت: امکان سپاه استان ایلام هم مهیای پذیرش زائران بوده و به سایر زائران توصیه می کنیم تا اعلام رسمی بازگشایی مرز مهران از سفر به این شهرستان خودداری کنند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول