انصارالله یمن آماده دست گرفتن تنگه باب‌المندب است

یک منبع آگاه گفت: انصارالله یمن همچنانکه خود نیز از روز اول جنگ رمضان اعلام کرده، در آماده باش کامل و آماده ورود به میدان است.
به گزارش خبرگزاری فارس، وی تاکید کرد: اگر نیاز به کنترل تنگه باب‌المندب برای ادب کردن بیشتر دشمن باشد، علاوه بر اینکه ایران به تنهایی امکان تولید تهدید معتبر در این تنگه را داراست، قهرمانان انصارالله یمن نیز آماده کامل برای نقش آفرینی هنرمندانه هستند.این منبع آگاه خاطرنشان کرد: انصارالله یمن قبلا نیز نشان داده است که بستن تنگه باب‌المندب و اعمال اراده مقاومت در دریای سرخ برای او کار آسانی است.منبع: تسنیم#انصارالله_یمن#جنگ_رمضان
01:25 - 6 فروردین 1405
بین‌الملل
غرب آسیا




19 پاسخ

@user17091014114935297716 فروردین 1405
در پاسخ به
خداروشکر. برادران یمنی وقت جهاد است.

تصویر نمایه‌ی ‌حسین کاظمی‌
@Kazemi14046 فروردین 1405
در پاسخ به
باید قبل از اقدام زمینی دشمن، انصار الله وارد بشه... باید حتی پیش دستی بشه برای ورود زمینی به خاک فلسطین اشغالی

تصویر نمایه‌ی ‌فقط برای ایران  ( ارادتمند علی خضریان وطن پرست واقعی )‌
@Kiao0o6 فروردین 1405
در پاسخ به
یمنی ها ، برادران روز تنگ 💪

تصویر نمایه‌ی ‌کاربر مناطق صعب‌العبور‌
@pax_persia6 فروردین 1405
در پاسخ به
در جنگ 12 روزه نیروی دریایی توی نیمکت ذخیره بود حالا انصارالله...خداروشکر لشکر خدا همیشه نیروی پشتیبانی داره...#ان_تنصروا_الله_ینصرکم

تصویر نمایه‌ی ‌فقط برای ایران  ( ارادتمند علی خضریان وطن پرست واقعی )‌
@Kiao0o6 فروردین 1405
در پاسخ به
امیدوارم هر چه زودتر برنامه ای برای حمله زمینی به اسرائیل ، تدارک دیده شود

تصویر نمایه‌ی ‌پدر ح ك‌
@Pedar_vagheie_H_K6 فروردین 1405
در پاسخ به
تورو بخدا به اسرائیل حمله ی زمینی کنید با قاتلین رهبرمان مذاکره نکنید شمارو به مقدسات قسم

@Moha1106 فروردین 1405
در پاسخ به
من سالهاست با اماراتی ها کار میکنم و کاملا اونها رو میشناسم. یکی از عواملی که میتونه در سرپل شدن امارات خلل ایجاد کنه، عمل پیش دستانه هست، فقط کافیه اخطار تخلیه ی دبی و ابوظبی رو به ساکنینش بدین. درجا درگیر اغتشاش داخلی میشن و نمیتونن نقش زیادی ایفا کنن.تقصیر رو هم به گردن شیوخشون بندازید

تصویر نمایه‌ی ‌محسن‌
@Hoseinkzemibatmaniranzamin6 فروردین 1405
در پاسخ به
انصارالله ۱ ماهه اعلام امادگی کرده ؟؟؟ خیلی شرمندمون کردن چقد از بیت المال مصرف داشتن ک الان مثل چین و روسیه فقط بیان محکوم کنن و اعلام امادگی کنن ؟؟؟ این پول اگر خرج توان دفاعی و اقتصادی کشور میشد به هیجکدوم از اعراب ک ما را نجس میشمارند نیازی نداشتیم

@Moha1106 فروردین 1405
در پاسخ به
توجه: من سالهاست با اماراتی ها کار میکنم و کاملا اونها رو میشناسم. یکی از عواملی که میتونه در سرپل شدن امارات خلل ایجاد کنه، عمل پیش دستانه هست، فقط کافیه اخطار تخلیه ی کُلِ دبی و ابوظبی رو به ساکنینش بدین. درجا درگیر اغتشاش داخلی میشن و نمیتونن نقش زیادی ایفا کنن.تقصیر رو هم به گردن شیوخشون بندازید

تصویر نمایه‌ی ‌یک اصولگرای اصلاح طلب‌
@IranianCivilisation6 فروردین 1405
در پاسخ به
مطالبه

اقدامات دفاعی به هر طریقی به خاک ایالات متحده آمریکا گسترش یابد

با به شهادت رساندن دختران دبستانی و سپس کشتار کارکنان بانک به صورت کاملا عمدی و علنی، دیگر هیچ‌محدودیت قانونی و یا اخلاقی در جهت جلوگیری یانکیهای پدوفیل از کشتار بیشتر وجود ندارد جز اینکه به هر طریق ممکن تنش و جنگ و انتقام را به داخل مرزهای کشور ایالات متحده آمریکا گسترش بدهیم. آشکار است که ده ها هزار داوطلب از جان گذشته منتظر اذن رهبر هستند. مصلحت اندیشی در این جنگ تمدنی و نژادی جایز نیست.

دفتر مقام معظم رهبری، فرمانده محترم سپاه قدس ایران عزیز اسلامی، سازمان بسیج مستضعفین

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

تصویر نمایه‌ی ‌شقایق اشک‌
@Shaghayegh1ashk6 فروردین 1405
در پاسخ به
خدایا تو را سجده میکنم؛ زنده باد انصاراللهمظهر جنون و آزادگیمذاکرات بزدلانه سعودی‌ها با ارتش یمن بی‌جواب ماند. انصارالله لبیک را گفته بود، آنها در انتظار امر و اذن ایران بودند. ورود انصار و بستن باب‌المندب؛ یعنی سیلی بر صورت سرخ بن‌سلمان و بن‌زائد، بر صورت پلید ترامپ و نتانیاهو. لبیک انصارالله

تصویر نمایه‌ی ‌سرباز پارس‌
@Persiansoldier6 فروردین 1405
در پاسخ به
جستجوگر ایرانی عالیhttps://farsnews.ir/Persiansoldier/1774476658907173257
تصویر نمایه‌ی ‌سرباز پارس‌
سرباز پارس

@Persiansoldier  •  6 فروردین 1405

دوستانی که دنبال یک جستجوگر خوب با اینترنت داخلی هستند:#مرورگر_برتیناخودم تست کردم، جستجوش عالیه.به‌نظرم جستجوی عکسشم کم‌کم اضافه بشه، چون خودم ندیدم. لینکش:https://search.bertina.ir/اگر خوب بود، اون علامت چرخش زیر خبر رو بزنید.

@blognevis6 فروردین 1405
در پاسخ به
انصارالله بهتر است عربستان و امارات و کویت را زیر موشک های خود ببرد

تصویر نمایه‌ی ‌شیعه عاشق ولایت‌
@Velayat43406 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌شیعه عاشق ولایت‌
شیعه عاشق ولایت

@Velayat4340  •  1 فروردین 1405

مطالبه

منع انتشار تبلیغات دعانویسی و طلسم در سایت دیوار

سلام و احترام متأسفانه به کرات در اپلیکیشن و سایت دیوار ، علی‌الخصوص در دیوار شهر اهواز تبلیغات دعانویسی و سحر و جادو منتشر میشود. افراد و انسان های ساده و بی اطلاع و نا آگاه در دام شیاطین و شیادان و رمال ها میوفتند و در این شرایط اقتصادی خاص دچار ضرر و زیان مالی میشوند و بعضا آسیب های بسیار جدی جسمی و روحی و ... میبینند که گاها غیر قابل جبران میباشد. از ریاست محترم قوه قضائیه و نهادهای مسول بصورت عاجزانه تقاضامندیم که نسبت به مبارزه با این مجرمین و عدم انتشار اینگونه تبلیغات در سایت دیوار اقدامات و دستورات موثر را مبذول بفرمایند.

قوه ی قضائیه، نیروی انتظامی / پلیس / قوه قضائیه، کشور

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

@user17091015673286569496 فروردین 1405
در پاسخ به
یکی از بهترین برگ برنده های ایرانِ ...ایرانی که توش امثال «آریوبرزن» ها داره

تصویر نمایه‌ی ‌milad mohamadi‌
@user1772268881316 فروردین 1405
در پاسخ به
دمشون گرم خدا پشت و پناهشون ، امریکا که گورسو گم میکنه بعدش ما میمونیم و امارات و عربستان و ... با یه چاقو زامن دار باید حساب کشوراییه خیانت کاره بی شرف و برسیم ،

@user1705840461256 فروردین 1405
در پاسخ به
افرین بر شیر مردان ذولفقار بدست . دشمن را چنان ادب کرده اید که هیچوقت یادش نمی رود.

تصویر نمایه‌ی ‌امین ایرانی‌
@iraniamin6 فروردین 1405
در پاسخ به
الله اکبر

@user176862870776 فروردین 1405
در پاسخ به
ع
علg عg

@user17686287077  •  5 فروردین 1405

مطالبه

تغییر نام خیابان‌ها از نام سلبریتی‌ها به نام سرداران شهید جنگ رمضان

جاویدان شدن نام شهدای رمضان در فکر مردم، این خواست عموم مردم کف خیابان که خیابان هایی که در آن حضور دارند در این شب ها به نام شهدای بزرگ جنگ رمضان جاودان شود. تا نقش راهی برای امت واحده و پیوست قلب های ایرانیان با خانواده های شهدا باشد.

شهرداری تهران ، وزارت کشور

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه