@Kazemi14046 فروردین 1405در پاسخ بهباید قبل از اقدام زمینی دشمن، انصار الله وارد بشه... باید حتی پیش دستی بشه برای ورود زمینی به خاک فلسطین اشغالی
@pax_persia6 فروردین 1405در پاسخ بهدر جنگ 12 روزه نیروی دریایی توی نیمکت ذخیره بود حالا انصارالله...خداروشکر لشکر خدا همیشه نیروی پشتیبانی داره...#ان_تنصروا_الله_ینصرکم
@Kiao0o6 فروردین 1405در پاسخ بهامیدوارم هر چه زودتر برنامه ای برای حمله زمینی به اسرائیل ، تدارک دیده شود
@Pedar_vagheie_H_K6 فروردین 1405در پاسخ بهتورو بخدا به اسرائیل حمله ی زمینی کنید با قاتلین رهبرمان مذاکره نکنید شمارو به مقدسات قسم
@Moha1106 فروردین 1405در پاسخ بهمن سالهاست با اماراتی ها کار میکنم و کاملا اونها رو میشناسم. یکی از عواملی که میتونه در سرپل شدن امارات خلل ایجاد کنه، عمل پیش دستانه هست، فقط کافیه اخطار تخلیه ی دبی و ابوظبی رو به ساکنینش بدین. درجا درگیر اغتشاش داخلی میشن و نمیتونن نقش زیادی ایفا کنن.تقصیر رو هم به گردن شیوخشون بندازید
@Hoseinkzemibatmaniranzamin6 فروردین 1405در پاسخ بهانصارالله ۱ ماهه اعلام امادگی کرده ؟؟؟ خیلی شرمندمون کردن چقد از بیت المال مصرف داشتن ک الان مثل چین و روسیه فقط بیان محکوم کنن و اعلام امادگی کنن ؟؟؟ این پول اگر خرج توان دفاعی و اقتصادی کشور میشد به هیجکدوم از اعراب ک ما را نجس میشمارند نیازی نداشتیم
@Moha1106 فروردین 1405در پاسخ بهتوجه: من سالهاست با اماراتی ها کار میکنم و کاملا اونها رو میشناسم. یکی از عواملی که میتونه در سرپل شدن امارات خلل ایجاد کنه، عمل پیش دستانه هست، فقط کافیه اخطار تخلیه ی کُلِ دبی و ابوظبی رو به ساکنینش بدین. درجا درگیر اغتشاش داخلی میشن و نمیتونن نقش زیادی ایفا کنن.تقصیر رو هم به گردن شیوخشون بندازید
@IranianCivilisation6 فروردین 1405در پاسخ بهمطالبهاقدامات دفاعی به هر طریقی به خاک ایالات متحده آمریکا گسترش یابد
با به شهادت رساندن دختران دبستانی و سپس کشتار کارکنان بانک به صورت کاملا عمدی و علنی، دیگر هیچمحدودیت قانونی و یا اخلاقی در جهت جلوگیری یانکیهای پدوفیل از کشتار بیشتر وجود ندارد جز اینکه به هر طریق ممکن تنش و جنگ و انتقام را به داخل مرزهای کشور ایالات متحده آمریکا گسترش بدهیم. آشکار است که ده ها هزار داوطلب از جان گذشته منتظر اذن رهبر هستند. مصلحت اندیشی در این جنگ تمدنی و نژادی جایز نیست.
دفتر مقام معظم رهبری، فرمانده محترم سپاه قدس ایران عزیز اسلامی، سازمان بسیج مستضعفین
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@Shaghayegh1ashk6 فروردین 1405در پاسخ بهخدایا تو را سجده میکنم؛ زنده باد انصاراللهمظهر جنون و آزادگیمذاکرات بزدلانه سعودیها با ارتش یمن بیجواب ماند. انصارالله لبیک را گفته بود، آنها در انتظار امر و اذن ایران بودند. ورود انصار و بستن بابالمندب؛ یعنی سیلی بر صورت سرخ بنسلمان و بنزائد، بر صورت پلید ترامپ و نتانیاهو. لبیک انصارالله
@Persiansoldier6 فروردین 1405در پاسخ بهجستجوگر ایرانی عالیhttps://farsnews.ir/Persiansoldier/1774476658907173257دوستانی که دنبال یک جستجوگر خوب با اینترنت داخلی هستند:#مرورگر_برتیناخودم تست کردم، جستجوش عالیه.بهنظرم جستجوی عکسشم کمکم اضافه بشه، چون خودم ندیدم. لینکش:https://search.bertina.ir/اگر خوب بود، اون علامت چرخش زیر خبر رو بزنید.
@blognevis6 فروردین 1405در پاسخ بهانصارالله بهتر است عربستان و امارات و کویت را زیر موشک های خود ببرد
@Velayat43406 فروردین 1405در پاسخ بهمطالبهمنع انتشار تبلیغات دعانویسی و طلسم در سایت دیوار
سلام و احترام متأسفانه به کرات در اپلیکیشن و سایت دیوار ، علیالخصوص در دیوار شهر اهواز تبلیغات دعانویسی و سحر و جادو منتشر میشود. افراد و انسان های ساده و بی اطلاع و نا آگاه در دام شیاطین و شیادان و رمال ها میوفتند و در این شرایط اقتصادی خاص دچار ضرر و زیان مالی میشوند و بعضا آسیب های بسیار جدی جسمی و روحی و ... میبینند که گاها غیر قابل جبران میباشد. از ریاست محترم قوه قضائیه و نهادهای مسول بصورت عاجزانه تقاضامندیم که نسبت به مبارزه با این مجرمین و عدم انتشار اینگونه تبلیغات در سایت دیوار اقدامات و دستورات موثر را مبذول بفرمایند.
قوه ی قضائیه، نیروی انتظامی / پلیس / قوه قضائیه، کشور
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@user17091015673286569496 فروردین 1405در پاسخ بهیکی از بهترین برگ برنده های ایرانِ ...ایرانی که توش امثال «آریوبرزن» ها داره
@user1772268881316 فروردین 1405در پاسخ بهدمشون گرم خدا پشت و پناهشون ، امریکا که گورسو گم میکنه بعدش ما میمونیم و امارات و عربستان و ... با یه چاقو زامن دار باید حساب کشوراییه خیانت کاره بی شرف و برسیم ،
@user1705840461256 فروردین 1405در پاسخ بهافرین بر شیر مردان ذولفقار بدست . دشمن را چنان ادب کرده اید که هیچوقت یادش نمی رود.
@user176862870776 فروردین 1405در پاسخ بهمطالبهتغییر نام خیابانها از نام سلبریتیها به نام سرداران شهید جنگ رمضان
جاویدان شدن نام شهدای رمضان در فکر مردم، این خواست عموم مردم کف خیابان که خیابان هایی که در آن حضور دارند در این شب ها به نام شهدای بزرگ جنگ رمضان جاودان شود. تا نقش راهی برای امت واحده و پیوست قلب های ایرانیان با خانواده های شهدا باشد.
شهرداری تهران ، وزارت کشور
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه