4 اردیبهشت 1405

روزنامه آلمانی: رضا پهلوی دلقک دربار است

یک روزنامه آلمانی حضور فرزند شاه مخلوع ایران در برلین را شکست‌خورده توصیف کرد و نوشته که دولت آلمان حاضر نشد ۳۰ دقیقه وقت برای او اختصاص بدهد.
@user1753604103344 اردیبهشت 1405
خوشم میاد اخبار تو فارس حسابی گلچین میشن یعنی قشنگ خبرنگارای فارس خیلی میگردن توی روزنامه های حزب های مختلف که مناسب ترین اخبار رو کهحس پیروزی رو بدن رو پیدا کنن مرسی که همیشه خوشحال نگهمون میداری ما عاشق این دنیای تو سرمون هستیم
@user1775474473574 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
۲ تا روزنامه آلمانی معرفی کن که از رضا پهلوی بابت امروز تعریف و تمجدید کرده باشند ! مطمئن باش کوچکترین حمایتی میشد اینترنشنال ۱۰۰ بار بازتاب میداد و تو بوق و کرنا می کرد.
اتفاقا شدیدا تحسین شد بخاطر حرفاش و رفتار ارومش بعد سس پاشیدن. منتها شما چرا تو روبیکا و ایتا و فارس خبرشو باید ببینید :))
04:15 - 4 اردیبهشت 1405

14 واکنش
402 بازدید



6 پاسخ

@user17091008561556986524 اردیبهشت 1405
خب یه کم از خودش پاشیدن روش؛ چرا باید ناراحت بشه؟!!

@user1775474473574 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
مگه فقط تو اینترنشنال و منوتو تحسینش کنند وگرنه هیچ خبرگزاری مستقلی از سخنرانیش حمایت نکرده ، علنا از اینکه از جنگ حمایت کرده بود رو رد کرد ولی خبرنگار مچشو گرفت

تصویر نمایه‌ی ‌Reza Allahverdii‌
@user1741224 اردیبهشت 1405
منتها سی خرسی سسی شدو شما هم از خبرگزاری فارس بای بایاینجا جای پهلویچی سطلی نیستجای تروریست نیستجای برانداز نیست

تصویر نمایه‌ی ‌Reza Allahverdii‌
@user1741224 اردیبهشت 1405
کل دنیا میگه no kingsایرانی مغز اینترشنالی میگه چاپید چاهاره سسی شد سس خرسیسس خرسی منتظرالسلطنهحسرت السلطنه

تصویر نمایه‌ی ‌Reza Allahverdii‌
@user1741224 اردیبهشت 1405
تحسین ؟خبرگزاری آلمانی گفت دلقکه پهلوی 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

تصویر نمایه‌ی ‌Reza Allahverdii‌
@user1741224 اردیبهشت 1405
اشتباه میزنی عاموسی خرسی حتی ترامپ بنگاهی هم قبولش ندارهبزودی میره زباله دان تاریخمثل اکانت تو🤣🤣🤣🤣🤣🤣