4 اردیبهشت 1405

روزنامه آلمانی: رضا پهلوی دلقک دربار است

یک روزنامه آلمانی حضور فرزند شاه مخلوع ایران در برلین را شکست‌خورده توصیف کرد و نوشته که دولت آلمان حاضر نشد ۳۰ دقیقه وقت برای او اختصاص بدهد.
قشنگ میگردید یه ادم چپ سوسیالیست که با پهلوی ها مشکل داره رو پیدا میکنید حرفاشو نقل قول میکنید اینجا. من طرفدارش نیستم ولی اتفاقا چهره اروم یارو تیتر شده همه جا و داره تحسین میگیره. اونم ادمی که یه ماهه همه جا دارن دعوتش میکنن.
04:13 - 4 اردیبهشت 1405

61 واکنش
2727 بازدید



7 پاسخ

@user1776996170914 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
ایران اینترنشنال و منو تو شب و روز اخبار حمایت رو از رضا پهلوی کاور میکنند درحالیکه سخنگوی دولت المان قبل از ورودبه المان اعلام کرد بامقام رسمی دیدار نمیکنه رضا پهلوی،سوئدکه جانب۳ نفراز حزب دعوت شده بود نه پارلمان!!و ایتالیا هم همینطور!روزنامه های اروپا ازش تمجید نکردند،پارلمان اروپا۳۸۷رای منفی داد

@zach2204 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
شما حالتون خوبه؟همه جا را خوب اومدی حالا اونهائی که دعوتش میکنند هزینه هاش رو کی میده؟

@user1776928495994 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
طرفدار خجالتی جرات داشته باش بگو سطلی هستیتحسین میگیره:))))))

@EngforIRAN4 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
فور اگزمپل چرا یه چپ سوسیالیست آلمانی باید مخالف شازده باشه؟؟ مگه آن چپ سوسیالیست آلمانی هم تو انقلاب ۵۷ شرکت کرده بوده؟؟ شاید منطقی داره سبک و سنگین میکنه و جواب‌هاشو تحلیل میکنه ولی چون یه سری‌ها تو ایران زیر فشار اقتصادی هستن این معیارها رو درک نمیکنن

تصویر نمایه‌ی ‌Reza Allahverdii‌
@user1741224 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
درود بر چپبر هر راست افراطی ...

تصویر نمایه‌ی ‌Reza Allahverdii‌
@user1741224 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
میدونستی من ریپورتت کردم ؟اخه پهلوی ارزش داره ترور بشه ؟سس بهس زدم اینقدر بی ارزشهجمهوری اسلامی سال‌ها میتونست کاری باهاش بکنه نکردچون جاهل باید بماند