12 خرداد 1405

منبع آگاه: در حال حاضر تبادل پیامی با آمریکا انجام نمی‌شود

در حالی که برخی رسانه‌ها و مقام‌های غربی تلاش می‌کنند روند تبادل پیام بین ایران و آمریکا را عادی جلوه دهند، اطلاعاتی که خبرنگار فارس کسب کرده، گویای واقعیاتی متفاوت است.
سه ماه گذشت، پس #نفت ۱۵۰ دلاری و ۲۰۰ دلاری که همه کارشناسا #صداوسیما میگفتن چی شد!؟ حالا که #مذاکره نمیکنید و پیامی رد و بدل نمیشه حداقل محاصره دریایی امریکا بشکنین هر روزی که از محاصره دریایی میگذره جنسا روزانه بالا میرن#جنگ‌
17:28 - 12 خرداد 1405

5 واکنش
1087 بازدید