منبع آگاه: در حال حاضر تبادل پیامی با آمریکا انجام نمیشود
در حالی که برخی رسانهها و مقامهای غربی تلاش میکنند روند تبادل پیام بین ایران و آمریکا را عادی جلوه دهند، اطلاعاتی که خبرنگار فارس کسب کرده، گویای واقعیاتی متفاوت است.
سه ماه گذشت، پس #نفت ۱۵۰ دلاری و ۲۰۰ دلاری که همه کارشناسا #صداوسیما میگفتن چی شد!؟ حالا که #مذاکره نمیکنید و پیامی رد و بدل نمیشه حداقل محاصره دریایی امریکا بشکنین هر روزی که از محاصره دریایی میگذره جنسا روزانه بالا میرن#جنگ