اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رمکان شهر بدون بیکار جزیره قشم/ توسعه رمکان شتاب می گیرد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: توسعه رمکان به عنوان شهر تجاری مهم جزیره که نرخ بیکاری در آن صفر است، با افزایش تعامل سازمان و شهرداری این شهر شتاب می گیرد.

رمکان شهر بدون بیکار جزیره قشم/  توسعه رمکان شتاب می گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، افشار فتح الهی در جلسه‌ای با حضور شهردار، امام جمعه رمکان و رییس شورای شهرستان گفت: همدلی مسوولین اجرایی و مردم رمکان برای ارتقای اقتصادی و اجتماعی این شهر ستودنی است و با توجه به برخورداری از ظرفیت‌های مناسب گردشگری و تجاری مناسب، می تواند به سرعت در مسیر توسعه حرکت کند.

وی ادامه داد: برای حل مشکلات رمکان و تسریع در اجرای پروژه‌های شهری باید با درنظر گرفتن منابع و مصارف اولویت‌بندی انجام پذیرد و سپس با مشارکت سازمان، شهرداری و بخش خصوصی مشکلات یکی پس از دیگری از میان برداشته شود.

فتح‌الهی با اشاره به اینکه رمکان در مسیر یکی از جاده‌های اصلی جزیره قرار دارد، افزود: تردد اکثر گرشگران از این شهر انجام می شود و همین موضوع اهمیت پرداختن به مسئله زیباسازی منظر شهری را دو چندان کرده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه بیان کرد: ظرفیت‌های رمکان برای ارتقای گردشگری بسیار ارزشمند است و در صورت مشارکت بخش خصوصی و شهرداری این سازمان آمادگی دارد زیرساخت‌های لازم برای تاسیس مجموعه‌های تفریحی و کمپ پارک را در این شهر ایجاد کند.

گفتنی است، افشار فتح‌الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از روند اجرایی پروژه‌های ورزشی و فرهنگی و مکان‌های پیشنهادی برای احداث مجموعه‌های تفریحی و گردشگری بازدید کرد و سپس در جلسه‌ای با حضور شهردار و امام جمعه رمکان و رییس شورای شهرستان روند توسعه رمکان و مشکلات پیش روی این شهر بررسی شد.

انتهای پیام/۸۸۰۷۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول