اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فتح خرمشهر با پیوند قلبی رزمندگان ممکن شد

امام جمعه قشم گفت: در عملیات بیت المقدس قلب‌های رزمندگان و مجاهدان دلیر اسلام برای فتح و آزادسازی خرمشهر به هم پیونده خورده و محکم بود.

فتح خرمشهر با پیوند قلبی رزمندگان ممکن شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی در یادواره فرهنگی و هنری شهدای قشم بیان کرد: همه خدایی شدند تا خدا خرمشهر قهرمان آزاد شد و امام راه حل(ره) نیز فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

وی  بیان کرد: دبیرخانه کنگره شهدای شهرستان قشم توسط سپاه ناحیه قشم و با همکاری سایر بخش‌ها ایجاد می‌شود.

امام جمعه قشم ادامه داد: هدف از ایجاد این دبیرخانه برنامه‌ریزی منسجم جهت اجرای مراسم مختلف و برگزاری یادواره های شهدای قشم در طول سال می‌باشد.

حجت‌الاسلام حاجبی با بیان اینکه جنگ دشمنان اسلام و انقلاب با ملت ایران همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب بیان فرمودند در جنگ‌های پیش روی انقلاب، خرمشهرهای زیادی است که با یاری خداوند و همراهی و وحدت ملت ایران یکایک آن‌ها آزاد خواهد شد.

امام جمعه قشم خاطرنشان کرد: شهادت در زمان مرگ، تقدیر الهی است اما حیات به مانند شهدا، اعمال، اخلاق و روحیه تسلیم ناپذیر شهدا، انتخابی است که برای همه انسان‌ها وجود دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: در دوران دفاع مقدس با اراده فولادین رزمندگان و فرماندهی امام خمینی(ره) حماسه آزادسازی خرمشهر اتفاق افتاد و تبدیل به نماد وحدت و همدلی مردم ایران شد.

سرهنگ حجت امیری‌کیا ادامه داد: اگر به مانند روزهای ابتدای انقلاب و دوران دفاع مقدس مردم اراده جدی برای رفع مشکلات و عبور از دشمنی‌ها داشته باشند، تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب می‌توانیم از سد چالش‌ها و دشمنی‌های پیش رو عبور کنیم.

وی بیان کرد: در دولت مردمی آیت الله رییسی با همراهی مردم و اراده مسوولان به امید خدا شاهد اتفاقات خوبی در عرصه‌های مختلف در آینده نزدیک خواهیم بود.

گفتنی است، در پایان یادواره فرهنگی و هنری شهدای شهرستان قشم با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم و برخی مسوولان شهرستان از خانواده شهدا و رزمندگان شهرستان قشم قدردانی شد.

انتهای پیام/۸۸۰۷۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول