اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بیکاری جوانان خمیری با وجود معادن فراوان درد است

امام جمعه بندر خمیر گفت: بیکاری جوانان خمیری با وجود بهرمندی از منابع و معادن فراوان درد است .

بیکاری جوانان خمیری با وجود معادن فراوان درد است

حجت الاسلام شعیب صالحی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرخمیر اظهار کرد: مهمترین افقی که مدنظر مرحوم امام خمینی (ره) بود و امروز به خوبی تحقق پیدا کرده است، ویژگی مهم جهان شمول بودن دایره بسیج در تحکیم مبانی انقلاب است

وی بیان کرد: شهید آیت الله مدرس برای همه مسئولین  در کسوت نمایندگی الگویی تمام عیار برای دفاع از حقوق مردم و پذیرش ولایت مردم است و نمایندگان ما باید در پیگیری امور مردم و در آزادگی در دفاع از حقوق مردم، همچون مدرس باشند.

خطیب جمعه شهرستان خمیر عنوان داشت: حضور و سخنرانی شهردار خمیر که سفیر باورهای انسان دوستانه برآمده از غیرت دینی است در مجمع سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی وابسته به سازمان ملل متحد (یونسکو) فخری برای شهرستان است.

حجت الاسلام  صالحی با تصریح بر این که مطابق قانون و دستور رئیس محترم جمهور یک درصد سهم فروش معادن باید به نفع مردم منطقه در قالب مسئولیت‌های اجتماعی صرف شود، بیان کرد: متأسفانه به این قانون عمل نمی‌شود و درد مردم خمیر بیکاری جوانانی است که با خیل گسترده ظرفیت‌ها از جمله معادن بزرگ را می‌بیند و نمی‌تواند از این سفره خدادادی بهره ببرد و بیکارند و حسرت می‌خورند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول