اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

واکنش عضو شورای‌شهر به انتشار تصویری از صف پاکبانان بندرعباس

احمد کناری‌نژاد عضو شورای شهر بندرعباس درباره انتشار تصویری از صف پاکبانان شهرداری بندرعباس توضیحاتی داد.

واکنش عضو شورای‌شهر به انتشار تصویری از صف پاکبانان بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، این روزها تصویر منتشر شده از دیدار اعضای شورای شهر بندرعباس با پاکبانان شهرداری این شهر برداشت‌های مختلفی بدنبال داشته است.

در همین زمینه خبرگزای فارس روز گذشته در یادداشتی انتقادی به علل و عوامل و ریشه‌های این رفتار نادرست با پاکبانان و ضرورت تکریم جایگاه این قشر پر تلاش و صبور پرداخت. ((چند نکته درباره عکسی از پاکبانان بندرعباس))

احمد کناری‌نژاد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس به بیان توضیحاتی درباره این دیدار پرداخت.


وی عنوان کرد: این دیدار همزمان با ساعت شروع به کار این عزیزان در (۴:۳۰صبح) در محلی که هر روزِ جمع شده و از آن جا به محل خدمت خود می‌روند صورت گرفته و دیداری صمیمانه و به دور از تشریفات بازدیدهای مرسوم بوده تا بتوانم شنوای مشکلات و مسائل این عزیزان باشم و خواست برخی از این عزیزان نیز حضور اینجانب در محل کار صبحگاهی آنان بود.

 

این عضو شورای شهر بندرعباس با بیان این که موج انتقادی و نگرانی‌های ایجاد شده در باب نگاه بالا به پایین در این دیدار را به خوبی درک می کنم، خاطرنشان کرد: بر خلاف برخی نقل قول ها، همان طور که در برخی از تصاویر منتشره قابل مشاهده است، در این دیدار صمیمانه این حقیر به عنوان خدمتگزار مردم هیچ امکانات اضافه ای اعم از میز و صندلی در مقایسه با پاکبانان محترم در اختیار نداشتم و قرار گرفتن پاکبانان محترم در  وضعیت نشسته نیز نه به اجبار و حتی خواست این حقیر، بلکه به اختیار خودشان بوده و این صفوف منظم نیز ناشی از نظم و انضباط کاری آنهاست، هر چند که در ظاهر امر ممکن است برداشت های دیگری از تصویر شود.

کناری نژاد ادامه داد: این حقیر و همه اعضای شورا با تمام وجود قائل به حفظ شان و کرامت کارگران محترم شهرداری هستیم و قاطعانه معتقد به مبارزه با نگاه تبعیض‌ آمیز در این زمینه بوده و دغدغه ها و تلاش‌های اعضای  شورا به درستی گویای این نگاه است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول