@Salam03 ساعت پیشدر پاسخ بهبه شبی داریم نزدیک میشیم که در اون، عمرسعد فرزند پیامبرش رو به #گندم_ری فروخت،در همین ایام هم میخواهند خون رهبر و نائب امام زمان عج را به #سویای_امریکا بفروشند!هوشیار باشید#مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_اسرائیل #مرگ_بر_منافق #مرگ_بر_سازشگر #مرگ_بر_پهلوی #مرگ_بر_آلمان #مرگ_بر_انگلیس #مرگ_بر_فرانسه #مرگ_…نمایش بیشتر
@user17091015095023936783 ساعت پیشدر پاسخ بهمواظب کامنت هاتون باشید قاضی القضات هشدار دادن که با برهم زنندگان وحدت برخورد می شود البته تیم مذاکره کننده معصوم هستند واصلا دچار خطا واشتباه نمیشوند
@DoctorSadegh3 ساعت پیشدر پاسخ به ومطالبهجنبش بازگشت به نظر رهبری
سلام بر هر کسی که خدا مقدر کرده است نوشته مرا بخواند ▫️با پیام اخیر رهبر انقلاب اسلامی مشخص شد نائب امام زمان (علیهالسلام) نظرشان غیر از این مسیری است که آقایان مسئولین طی کردهاند و صلاح کشور را در آن نمیبینند. در این باره چند نکته گفتنی است: 1⃣ به برادرانی که طی این مدت نظرشان مخالف مذاکره بود توصیه میکنم مبادا پیام رهبری را برای به رخ کشیدن جریانی که با شما هم نظر نبودند استفاده کنید! حیف ظرفیت این پیام است که خرج به رخ کشیدن بشود. 2⃣ نباید جریان توهین و دو دستگی و شعار علیه مسئولین راه بیفتد! در نظام قرآنی تفرقه بدتر از کفر است. 3⃣ حالا که مشخص شد نظر نائب امام زمان (علیهالسلام) چیز دیگری است پیشنهاد میدهم « جنبش بازگشت به نظر رهبری » راه بیفتد. 🔺در #تجمعات مطالبه کنید که کشور به مسیری که مورد رضایت ایشان است برگردد. سفر تیم مذاکره برای امضای تفاهم باید لغو شود. باید مذاکرات ۶۰ روزه، متوقف شد! بدانید در مسیری که مشخص شده است مورد رضایت ولی جامعه نیست نه خیر دنیا هست نه آخرت. ای مردم از تجربه #رهبر_شهید عبرت بگیرید.ر امیدوارم گذشته باشد آن زمان که رهبر انقلاب شب علیه مذاکرات فرمایش میکردند و صبح به مسئولین اجازه مذاکره میدادند و ما مردم فقط نگاه میکردیم. مسیر مورد نظر ولی جامعه به سرمایه مردم احتیاج دارد. « بسم اللّه » جوونن ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ شیخ اسماعیل رمضانی
مسئولین دلسوز کشور
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@user17091011426454642763 ساعت پیشدر پاسخ بهلعنت به کدخدای تروریست شیطان بزرگ و هر بی وجدان خائنی که قصد داره جنایت ها و خباثت های کدخدای تروریست رو ماله کشی کنه،این افراد نامردتر و بی وجدان تر از کدخدای تروریست هستند و هرگز نمیبخشیم هرگززززز
@Mhmg082 ساعت پیشدر پاسخ بهآه و واویلا که برخی خون شما را با یونجه آمریکایی معامله کردند.#همتی#علی_الاصول