زنده باد ایران
@dooste_khoob8 مه 2026در پاسخ بهچقدر خبیث هست این آمریکاتا آمریکا و رژیم موقت صهیونسیتی وجود دارن، مردم جهان رنگ آرامش را نمیبینند.
@user17091015158232948788 مه 2026واقعا یهود مشکل تموم جهانهیهودی ها منقرض بشن همه چی گل و بلبل میشهفقط صهیونیست هم نه تموم یهودی ها هرچی یهودی هس
@user17091000665670849958 مه 2026در پاسخ بهاین درگیری های پراکنده و درگیری های دیشب که چند نفر مفقود و زخمی داشته و حملات و... را تا کی می خواهیم تحمل کنیم؟
@AYATMORADI8 مه 2026در پاسخ بهدوستان پراکنده بوده اتش بس نقض نشده ک ساکت باشید خاطر دوستان مذاکره چی مکدر نشه و برچسب رانتیه کف خیابونی بهتون نزنن
@user1777902064548 مه 2026در پاسخ بهفعلا طرح دشمن رو نپذیرید بزارید دشمن خسته بشهفعلا تا سه ماه مشکلی پیش نمیاد اینقد ضعف نشون ندید مردم در خیابان پشتیبانی می کنند فعلا مذاکره رو بیخیال شوید مردم ناامید نشوند بد میشه بخدا
@user1768845428768 مه 2026در پاسخ بهدژِ مستحکم ایرانِ اسلامی ، حول تنگه هرمز به لطف نیروهای مسلح مقتدر و پشتیبانی مردم در خیابان و نیروهای مقاومت در منطقه غیر قابل نفوذ و شکست است.
@user1772388693438 مه 2026در پاسخ بهآتش بس؟ نه ممنون حملات زیر خط حساسیت . جنگ جنگه دیگه ردیف کنید سر سنگین هارو بابا
@user1715503673778 مه 2026در پاسخ بهنباید آستانه تحملمون برای درگیری های ریز رو ببرن بالاتر ماهم باید پاسخ بدیم و شروع به شکستن محاصره دریایی با اقدام نظامی کنیم.بخدا اقدام کنید ما مردم پشتتون هستیم الان۷۰ شبه میایم بیرون مثل همون چهل روز کامل پشتیبانی میکنیم از شما قاطع عمل کنید از هیچی نترسید..خدا با ایران است..