تو عالم شیعه مردایی پیدا میشن انتقام تاریخی بگیرن. انشالله خون این طفلان معصوم و رهبر معظم انقلاب موجب ظهور امام زمان بشه.
@Alirezazamani1 اذار 2026تعليقًا علىتو عالم شیعه مردایی پیدا میشن انتقام تاریخی بگیرن. انشالله خون این طفلان معصوم و رهبر معظم انقلاب موجب ظهور امام زمان بشه.
@mosayebel1 اذار 2026تعليقًا علىاین ۱۴۸ کودک هم سهم ایران از جنایات اپستین و قربانیان پرونده اپستین هستنداسرائیل با داشتن فیلم تجاوز سران کشورها به دختران خردسال مجبورشون میکنه اهدافشو پیاده و اجرا کنند
@Mihabib1 اذار 2026تعليقًا علىآه از این درد و ننگ نفرین بر عاملان این جنایت دهشتناک. درود بر روح پاک این عزیزان.
@Farhangi_ir1 اذار 2026تعليقًا علىيطلبدرخواست ارتقاء سطح کیفیت بیمه تکمیلی بازنشستگان آموزش و پرورش
با سلام و درود اینجانب به نمایندگی از معلمان بازنشسته آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران درخواست ارتقا سطح کیفی بیمه تکمیلی بازنشستگان آموزش و پرورش را دارم ، بیمه تکمیلی ما بازنشستگان فرهنگی خدمات دندان پزشکی و پروتز و بخش بزرگی از خدمات پزشکی و درمانی را شامل نمیشود. معلمان ستون تربیتی جامعه هستند و سال ها برای تربیت نسلی موفق از جان و دل مایع میگذارند. برقرای بیمه تکمیلی که حداقل های سلامت این انسان های شریف که شغل انبیا را ادامه میدهند کمترین درخواست ما است و امیدوارم به لطف خبرگزاری فارس به آن رسیدگی شود.
سازمان بازنشستگی کشور، وزارت اموزش و پرورش وزیر محترم آموزش و پرورش جناب آقای رضامراد صحرایی، مجلس شورای اسلامی.وزارت اموزش پرورش، مجلس شورای اسلامی ایران
100010٬000
@Kiao0o1 اذار 2026تعليقًا علىتا زمانی که ناو آمریکایی رو غرق نکنید، و سیلی محکمی به ترامپ نزنید، شر آمریکا وجود خواهد دارد
@Ali19981 اذار 2026تعليقًا علىآمریکا و اسراییل تا جمهوری اسلامی رو سرنگون نکنن دست برنمیدارن .وقتی رهبر یه کشور رو ترور میکنی یعنی میخوای تا ته خط بری .اگر غیر از این فکر کنی باید به عقل خودت شک کنی
@hamed_am1 اذار 2026تعليقًا علىبه یاری خدا خون این دانش آموزان باعث قدرت روز افزون ملت و هدایت مردم جهان خواهد شد.
@Aatoo1 اذار 2026به بچه های میناب فکر میکنم قلبم درد میگیره، این بچه های معصوم قربانی یک سیاست الکی شدن، سیاستی که تا حالا هییییییچ دستاوردی برای ما نداشته، **** به مدیر نفهمی که وقتی متوجه شد دارن موشک میزنن به جای باز کردن درهای مدرسه بچه ها رو فرستاده نمازخونه، اگر مینابی هستی و پیام منو خوندی بدون قلبم باهاتونه
@Irani_20241 اذار 2026تعليقًا علىاگر خون دل بود ما خورده ایم .... اگر دل دلیل است آورده ایم .... آرام بخواب دختر زیبای وطن .... 🖤
@user17091003042379093111 اذار 2026تعليقًا علىواقعا برای یه عده متأسفم تو این روزا فقط در جهت منافع دشمن هستند اکانت ها را نگاه کنید اونهایی که تو این دو ماه اومدن تو سایت قشنگ معلومه خط فکریشون را از کجا دارن میگرنبابا دشمن واضح روبهروت است بعد داری برای اون سفید شویی میکنی همه دنیا به خباثت اونا پی بردند بعد شما دارید اونا را پاک میکنید
@Yiohgfb1 اذار 2026تعليقًا علىدختران ایران 🖤💔خدا به والدین نشون صبر بده انتقام تک تک خون شهدا چه در ۱۸ دی و چه ۹ اسفند را خواهیم گرفت