شمار شهدای جنایت میناب به ۱۴۸ نفر رسید

دادستان میناب گفت:️ شمار شهدای مدرسه دخترانه در میناب به ۱۴۸ شهید و ۹۵ مجروح افزایش یافت.#میناب
08:38 - 1 اذار 2026



63 الإجابة

@Alirezazamani1 اذار 2026
تعليقًا على
تو عالم شیعه مردایی پیدا میشن انتقام تاریخی بگیرن. انشالله خون این طفلان معصوم و رهبر معظم انقلاب موجب ظهور امام زمان بشه.

‌mosayeb‌ صورة الملف الشخصي
@mosayebel1 اذار 2026
تعليقًا على
این ۱۴۸ کودک هم سهم ایران از جنایات اپستین و قربانیان پرونده اپستین هستنداسرائیل با داشتن فیلم تجاوز سران کشورها به دختران خردسال مجبورشون میکنه اهدافشو پیاده و اجرا کنند

‌اسلامگرا‌ صورة الملف الشخصي
@Inghilabi1 اذار 2026
تعليقًا على
قربانیان جدید به بعل توسط شیاطین اپستینی

@user1760151072781 اذار 2026
تعليقًا على
غرور باعث این اتفاقات شد

‌حبیب ...‌ صورة الملف الشخصي
@Mihabib1 اذار 2026
تعليقًا على
آه از این درد و ننگ نفرین بر عاملان این جنایت دهشتناک. درود بر روح پاک این عزیزان.

@Farhangi_ir1 اذار 2026
تعليقًا على
يطلب

درخواست ارتقاء سطح کیفیت بیمه تکمیلی بازنشستگان آموزش و پرورش

با سلام و درود اینجانب به نمایندگی از معلمان بازنشسته آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران درخواست ارتقا سطح کیفی بیمه تکمیلی بازنشستگان آموزش و پرورش را دارم ، بیمه تکمیلی ما بازنشستگان فرهنگی خدمات دندان پزشکی و پروتز و بخش بزرگی از خدمات پزشکی و درمانی را شامل نمی‌شود. معلمان ستون تربیتی جامعه هستند و سال ها برای تربیت نسلی موفق از جان و دل مایع میگذارند. برقرای بیمه تکمیلی که حداقل های سلامت این انسان های شریف که شغل انبیا را ادامه می‌دهند کمترین درخواست ما است و امیدوارم به لطف خبرگزاری فارس به آن رسیدگی شود.

سازمان بازنشستگی کشور، وزارت اموزش و پرورش وزیر محترم آموزش و پرورش جناب آقای رضامراد صحرایی، مجلس شورای اسلامی.وزارت اموزش پرورش، مجلس شورای اسلامی ایران

1000
10٬000

@Niloou1 اذار 2026
خداوند به خانوادهاشون صبر بده، هیچ داغی بیشتر از اولاد نیست...اما من تعجب میکنم با اینهمه بی دقتی در موشکهاشون، چرا تا حالا فقط یک مدرسه دخترانه رو زدن، **** خدا بر دشمنان این خاک و سرزمین

‌فقط برای ایران  ( ارادتمند علی خضریان وطن پرست واقعی )‌ صورة الملف الشخصي
@Kiao0o1 اذار 2026
تعليقًا على
تا زمانی که ناو آمریکایی رو غرق نکنید، و سیلی محکمی به ترامپ نزنید، شر آمریکا وجود خواهد دارد

@Ali19981 اذار 2026
تعليقًا على
آمریکا و اسراییل تا جمهوری اسلامی رو سرنگون نکنن دست برنمیدارن .وقتی رهبر یه کشور رو ترور میکنی یعنی میخوای تا ته خط بری .اگر غیر از این فکر کنی باید به عقل خودت شک کنی

@mt1353mt1 اذار 2026
تعليقًا على
لا حول ولا قوه الا باالله

‌حامد‌ صورة الملف الشخصي
@hamed_am1 اذار 2026
تعليقًا على
به یاری خدا خون این دانش آموزان باعث قدرت روز افزون ملت و هدایت مردم جهان خواهد شد.

@Aatoo1 اذار 2026
به بچه های میناب فکر میکنم قلبم درد میگیره، این بچه های معصوم قربانی یک سیاست الکی شدن، سیاستی که تا حالا هییییییچ دستاوردی برای ما نداشته، **** به مدیر نفهمی که وقتی متوجه شد دارن موشک میزنن به جای باز کردن درهای مدرسه بچه ها رو فرستاده نمازخونه، اگر مینابی هستی و پیام منو خوندی بدون قلبم باهاتونه

تعليقًا على
سلبریتی ها خفه خون گرفتن ،هیچ دقت کردید؟

@khodav1 اذار 2026
تعليقًا على
خدایا دل هر انسانی به درد میاد

‌ایران ایرانی‌ صورة الملف الشخصي
@Irani_20241 اذار 2026
تعليقًا على
اگر خون دل بود ما خورده ایم .... اگر دل دلیل است آورده ایم .... آرام بخواب دختر زیبای وطن .... 🖤

تعليقًا على
واقعا برای یه عده متأسفم تو این روزا فقط در جهت منافع دشمن هستند اکانت ها را نگاه کنید اونهایی که تو این دو ماه اومدن تو سایت قشنگ معلومه خط فکریشون را از کجا دارن میگرنبابا دشمن واضح روبه‌روت است بعد داری برای اون سفید شویی می‌کنی همه دنیا به خباثت اونا پی بردند بعد شما دارید اونا را پاک میکنید

@user1772344167331 اذار 2026
تعليقًا على
لعنت خدا بر شما

‌بدون نام‌ صورة الملف الشخصي
@Yiohgfb1 اذار 2026
تعليقًا على
دختران ایران 🖤💔خدا به والدین نشون صبر بده انتقام تک تک خون شهدا چه در ۱۸ دی و چه ۹ اسفند را خواهیم گرفت

‌مهدی حسن زاده‌ صورة الملف الشخصي
@YaavareValiieFaghih1 اذار 2026
تعليقًا على
به کدامین گناه؟؟؟