23 اردیبهشت 1405

افشای سفرهای مخفیانه رئیس موساد به امارات در طول جنگ علیه ایران

روزنامه آمریکایی گزارش داد که رئیس سازمان موساد دوبار در طول جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران برای هماهنگیهای جنگی به امارات عربی متحده سفر کرده است.
تصویر نمایه‌ی ‌حمید کرمی‌
حمید کرمی

@hodhod  •  19 اردیبهشت 1405

اگر شیطنت امارات ادامه دار شدجزایر آریانا و زردکوه را اشغال کنید.نه تنها برای توسعه خاک، بلکه برای یادآوری تبعات اقدامات همسایگان.ایران باید ابرقدرت بودن خودش را اثبات کند.ابرقدرتها خیلی مقید به اخلاق نیستند و تنها در پی حفظ هژمون هستند.به اقدامات روسیه در طول تاریخ نگاه کنید«روسیه ابرقدرت است»
14:19 - 23 اردیبهشت 1405

7 واکنش
3290 بازدید