17 اردیبهشت 1405

چرا این مقام آگاه ناشناخته است؟!

۱- در میان اهالی رسانه، لطیفه‌ای با این مضمون نقل می‌شود که با پوزش از برخی مسئولان محترم کشورمان، نقل آن در این روزها بی‌مناسبت نیست و گاهی اوقات وصف‌الحال نیز هست‌(!) بخوانید: «‌به گزارش خبرنگار ما، یک مقام آگاه که نخواست نامش فاش شود به نکته مهم و سرنوشت‌سازی اشاره کرد که نخواست منتشر شود‌»!این…نمایش بیشتر
مسئولین وقتی حاضر نیستن اینترنت رو برای رسانه های عادی مثل توئیتر و... باز کنن و یک سویگی وجود داره نیازی نمیبینن مردم خبر داشته باشنشما هم سیم کارت سفید داری که از اونا میفهمی خبر رو وگرنه شما هم تو بی خبری بودی مثل ما و اعتراض نمیکردیوقتی مردم نامحرمن تو همه چی نامحرمن و لازم نیست اطلاع رسانی
03:04 - 17 اردیبهشت 1405

20 واکنش
11٫2k بازدید