شهرداری بندرعباس اسپاد تهران را ۵ بر صفر در هم کوبید

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم، با نمایشی هجومی و تماشایی، اسپاد تهران را با نتیجه ۵ بر صفر شکست داد تا یکی از پرگل‌ترین بردهای فصل خود را ثبت کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس میزبان دیدار تیم‌های شهرداری بندرعباس و اسپاد تهران بود.نارنجی پوشان بندرعباس که برای کسب پیروزی آماده شده بودند، در دیداری تماشایی موفق شدند با نتیجه قاطع ۵ بر صفر میهمان خود را شکست دهند.گل‌های این دیدار را سجاد رستمی با ۲ گل، مهدی بهادری، ایمان احمدی و مهرداد عالی پور به ثمر رساندند.شاگردان نادر غله بانی با این نمایش خیره‌کننده، بار دیگر ثابت کردند که یکی از تیم‌های آماده لیگ دسته دوم هستند.#لیگ_دو #فوتبال#هرمزگان #ورزش_استانی
23:15 - 2 تیر 1405
فوتبال ایران
استان ها
هرمزگان

1 بازنشر
10٫5k بازدید