13 فروردین 1405
قطعی شبانه و افت شدید فشار آب
۹۴۰ KB
مطالبه

مطالبه رسیدگی به قطعی شبانه و افت فشار آب در شهرک زینبیه کرمانشاه

وضعیت آب شهرک زینبیه ی کرمانشاه، چند سالی است که هرشب بعد از شام تا فردا صبح، نمی توانیم ظرف های مان را بشوییم و فقط برای اب خوردن بچه ها اینجوری آب را جمع می کنیم که بچه ها شب تشنه بشوند کمی آب داشته باشیم هرچی با ۱۲۲ تماس می گیریم فایده نداره مردم محله حضوری تا اداره آبفای استان هم رفتیم فایده نداره از خبرگزاری فارس تقاصامندیم پیگیری فرمایید.

آبفای کرمانشاه، آبفای منطقه ۵ شمال کرمانشاه

من نمیدونم اگه واقعا این مشکل توی شهر تهران بود هم انقدر پشت گوش مینداختن؟ مخصوصا شما کرد ها که واقعا امنیت مرزهامون رو مدیون شما هستیم، خیلی مسائل بسیاری هست که باید براتون رسیدگی کنن. مشکلات تامین شغل، احداث کارخونه ها، نباید الآن شما بخاطر یه مشکل آب، پشت گوش بندازن و بی توجه باشن به این موضوع مهمی
16:05 - 15 فروردین 1405

306 بازدید