نکته مهمی که در این موضوع به آن کوچکترین اشاره ای نمیشود اینست که با مبادله طلب خودمون در برابر گندم و ذرت، در حقیقت بخشی از هزینه بمب هایی که آمریکایی ها و رژیم غاصب صهیونیستی روی سر مردم ریختند را خودمان به آنها میدهیم.متاسفانه ذلتی بالاتر از این وجود ندارد.