برخی دیدگاه های ظریف را کجای دلمون بذاریم😔😔😥. پناه بر خدا
@user170910136193347469130 تیر 1403تعليقًا علىرفتارهای این روزهای پزشکیان و سپردن انتخاب کابینه به بعضی از خائینین به کشور یک رفتار دو پهلو است که اگر خروجی کابینه مشخص شود معلوم میشود رفتار پزشکیان فریبکاری بوده یا صداقت نمیشود حسین حسین گفت ولی مروان ها را والی کرد امیدوارم ایشان عاقبت به خیر شود
@user17082613474030 تیر 1403تعليقًا علىمگر تو اسلام بیرون ماندن گردی صورت و دستها از مچ،مجاز نیس؟پس چرا اون خانم روشو کاملا پوشونده!اگر این افراط نیس،پس چیه؟بخاطر این افراط کاری هاس که مردم به جلیلی رای ندادن
@Yahagh30 تیر 1403تعليقًا علىچند نکته ؛ اگه برجام خیانت بود و ظریف خائنه یه شیر پاک خورده ای جواب این سوال رو بده که چرا دولت رییسی تا روز آخر دنبال احیای اون بود؟ خدمت نمایان شهید رییسی چی بوده که ازش یه اسطوره ساختید ؟ وضعیت تورم ، وضعیت مهاجرت نخبگان ، وضعیت اجاره مسکن که در دوران ایشون بدتر شد
@Yahagh30 تیر 1403تعليقًا علىبه قول باهنر نماینده اصولگرای سابق مجلس ، وضعیت ناترازی انژی در دوران رییسی نه تنها بهبود نیافت بلکه بدتر شد . وضعیت کسری بودجه که کما فی السابق وجود داره . اینا و دهها مورد دیگه ... لطفا یکیتون به ما بگه که خدمت نمایان دولت رییسی چی بوده که ایشون رو اسطوره میدونید و ظریف رو خائن .
@Yahagh30 تیر 1403تعليقًا علىضمنا این مدرک اسلام شناسی و بصیرت داشتن رو کی به شما داده که امثال جلیلی رو با کلی تحریم آوردن واسه اقتصاد مردم فلک زده ایران به علی(ع) تشبیه می کنید و امثال پزشکیان رو با قضاوت زودهنگام معاویه و عمروعاص لقب میدید ؟ علی به شما مدرک داده ؟ امام حسین داده ؟ یادم نبود پناهیان و رائفی پور دادن
@user17078964096530 تیر 1403تعليقًا علىجناب آقای پزشکیان ،از آقای ظریف اجازه گرفته اید که این سخن را می گویید ؟ یا این طور دید و بازدیدها هم در راستای اجماع ملی نمایشی است که در پوشش آن به اهداف کارگردان صحنه دست یابید؟!
@user17210643877630 تیر 1403تعليقًا علىخواستار تسهیل استفاده از فضای مجازی برای آحاد جامعه شدند نه به فیلترینگ
@Cyrus1430 تیر 1403تعليقًا علىالبته به نظر کارشناس ایشان آقای ظریف، چون شهید سردار سلیمانی باعث فخر شیعه هستند امتیازی ندارند ولی د.ا.عش 10 امتیاز بیشتر داره!
@user17078945925830 تیر 1403تعليقًا علىامیدوارم حرفهای درست دکتر پزشکیان را در عمل هم مشاهده کنیم. به خاطر دعواهای سیاسی پیشرفت مملکت را کند میکنیم. بهتر است دست از انتقادات غیر سازنده برداریم و نظرات کارشناسی برای حرکت رو به جلو ارائه نماییم
@mohammadrezaahmadi5230 تیر 1403تعليقًا علىانشاالله حرف و عملت یکی باشه ولی دولت اجاره دادی به #ظریف دعوا سر وزارتخانه ها است!!!!
@user17058929514930 تیر 1403تعليقًا علىبرخی خبط و خطاها در ذهن مخاطب دائمی می ماند . جناب متخصص قلب ، با مردم قلبا رو راست باش.
@Mehrdad30 تیر 1403تعليقًا علىدوستان مدام بحث دکتر ظریف را میکنند فارغ از انتقادات و عبارات نادرستی مانند اجاره دولت و تعابیر اقای شریعتمداری که انصافا خیلی منطقی نیست واقعیت تین است که این گروه با وجود بسیج همه امکانات تعداد و شکل جهت گیری کاندیداها و...انتظار شکست را نداشتند و پیروزی را قطعی میدانستند با شهادت اقای رییسی و
@Mehrdad30 تیر 1403تعليقًا علىمطالبی مانند ادامه راه و...نماد تفکر انها در انتخابات فارغ از دلایل عدم برنامه فقدان سابقه کار اجرایی و... پیروز نشد اما دوستان مگر همراهی دمتر طریف باداقای پزشکیان را ندیدند؟مگر نمیگفتند نه به طریف نه به دولت سوم روحانی و...خوب اکثریت خلاف این مسایل اگر نگوییم این رای یعنی اری به ظریف دولت سوم و..
@Mehrdad30 تیر 1403تعليقًا علىاما هر فرددی اختیار دارد کابینه را با مشورت یا با شیوه و معیارهای خود انتخاب کند این حق هر منتخبی است باید نتبجه و خروجی را دیدبرخی کامنتها عجیب استبه هرحال این رای و شیوه انتخابی ملت و اکثریت است پس اولا به رای و انتخاب مردم احترام بگذارید و این ثانیا برخی چرایی مخالفت اکثریت با افکار خودشان و
@Mehrdad30 تیر 1403تعليقًا علىپیام این رای و نظر مردم و چرایی مخالفت با دیدگاه دوستان با وجود بسبج امکانات و تبلیغات و...و البته60درصد رای نداده ها را درک کنید برای اغاز تخریب دولت هم حداقل باید و منطقا تا تشکیل دولت و تحلیف صبور باشند
@user17155357842330 تیر 1403تعليقًا علىاگه قرار بود با تاسی و این شعارامشکلات حل بشه تو این چهل و چند سال حل میشد