@AdibZaheri28 فروردین 1403در پاسخ بهعلی کریمی اولش با غر و لوند زدن شروع کرد که بعضا حرف های بدی هم نبود ولی کارش به جایی رسیده که دست دوستی به سمت جنایتکارترین و پست ترین افراد در روزگار ما که هزاران زن و کودک بی گناه را کشتند و به خاک کشورمان هم تعرض کرده اند، دراز کرده است. این حد از خود شیرینی، دل خود صهیونیست ها رو هم می زند!
@AdibZaheri28 فروردین 1403در پاسخ به وبخش زیادی از نقدهای موجود در جامعه در زمینه های مختلف واقعیته و همه هم می دونن و میگن و تکرار می کنند. اون موقع که ایشون توی ایران بود، او هم بدون نوآوری خاصی، همون حرف ها رو تکرار می کرد. اما با خروجش از کشور، بحث نقد مشکلات جای خود را با تقابل با امنیت و فرهنگ جامعه عوض کرد و عوض شد و عوضی شد.