بی بی سی و اینترنشنال اسب تروا دشمن در خانه ایرانیها...بعد از جنگ تحمیلی هیچ عذر و بهانه ای برای اینکه یک ایرانی عاقل و وطن پرست مغز خود را جهت شستشوی مغزی در اختیار این شبکه ها قرار دهد قابل قبول نیست...
@user170910130238053004316 تیر 1404بی بی سی و اینترنشنال اسب تروا دشمن در خانه ایرانیها...بعد از جنگ تحمیلی هیچ عذر و بهانه ای برای اینکه یک ایرانی عاقل و وطن پرست مغز خود را جهت شستشوی مغزی در اختیار این شبکه ها قرار دهد قابل قبول نیست...
@user170910022477259804616 تیر 1404ایران اینترنشنال و BBC, شبکه های ضد انسانی هستند.قطعا جنایتکار هستند و عاقبت شومی در انتظارشان خواهد بود.
@shirzad6716 تیر 1404در پاسخ بهمن چند ماه پیش گفتم این همه آدم هست که ادعای دلسوز بودن کشور و انقلاب و مقاومت رو دارن یک برنامه ریزی کنند و یک شبکه عبری زبان راه اندازی کنند، معمولا اینطوریه که دشمن وقتی که نقشه ای میکشه همیشه گزینه های که خودش در اون احتمال ضربه خوردن داره رو در کشور مقابل اجرا میکنهوقتی که مردم اسرائیل یا کشور…نمایش بیشتر
@Hossini16 تیر 1404واقع خیلی خیلی عجیبه! یک سگ هار را در منطقه رها کردند که پاچه همه رو گاز میگیره و هیچکی حرف نمیزنه، بعد همینها مرگ یک دختر در ایران رو میدیدند و اشک تمساح میریختند! اگر یکی آنور دنیا باشه و گول حرف اینها رو بخوره خیلی دور از انتظار نیست ولی از کسانی که تو کشور زندگی میکنند و از نزدیک شاهد این ه…نمایش بیشتر
@user17492384902016 تیر 1404در پاسخ بهاگر صدا سیما خبرگذاری کشور سانسور نکن با مردم رو راست باشن کسی سراغ شبکه دروغگو نمیره
@user17161536528916 تیر 1404در پاسخ بهعزیز همیشه در مثل ایرانی سگ زرد برادر شغال بوده هست و خواهد بود ادم اینده نگر حتی کم سواد توجهی به شبکه های کذاب بی بی سی و غیره ندارد این روزها شبکه های ارتباطی اینقدر گسترده شده اند که مردم اخبار که از فضای وجازی رسانه های تصویری و صوتی بیگانه و خودی سریعا با تماس با افراد م تبط خود بررسی و از صح…نمایش بیشتر
@Vafa_gilani16 تیر 1404در پاسخ بهلطفا برای کمک به تضعیف دشمن از پویش های بنده که در مورد معرفی و تحریم شرکتها و موسسات حامی رژیم صهیونیستی که BBC هم یکی از آنها است حمایت کنید یا خودتان پویشی ثبت کنید و مقاله ای بنویسید.
@user170910136679130887716 تیر 1404در پاسخ بهتقسیم کارکرده اند!مثل سیاستمداران غربی،که یکی پلیس خوب میشود،یکی پلیس بد!اینهاهم همینطورند،یکی چاله میدونی،یکی روشنفکری،یکی فرصت طلب. رفتارمیکنه!یادمون نره،یک زمانی شبکه های معاند،درماه رمضان ،اذان هم پخش میکردند!تا مخاطب مذهبی جلب کنند!اینهمه پول خرج نشده برای رضای خدا!این پروژه ازپول ملته!ازهمان پ…نمایش بیشتر
@user170910007254736345316 تیر 1404در پاسخ بهمن وقتی می شنوم یک نفر از خواص یا عوام کشورم با بنگاه خبرسازی بی بی سی مصاحبه کرده واقعا تاسف می حورم از حد نادانی و حماقت ان فرد ! عنترنشنال که ماهیتش. معلومه ، عمله های تروریست های صهیونیست هستند که دستشان به خون صدها هزار نفر از مردم منطقه در هفتاد سال گذشته اغشته شده چه ان روز که در شهرهایی از …نمایش بیشتر
@Reza_Ghiassi16 تیر 1404در پاسخ بهاسرائیلی های غاصب ادم کش همیشه یه شعری رازیر لب زمزمه میکنند مضمونش اینه:خواهی که دل دلبرتو نرم شودازخانه برون اید ودل گرم شودحتما براش کیف پرپول بفرستگر بر سرفولادنهید نرم شود نرم شود تازه این نوکران نجس اجنی که نامشان درمطلب امده ودرتصویرحضور دارند در حدپیت حلبی هم نیستند . فولاد کجا پیت حلبی…نمایش بیشتر
@Zaiinab16 تیر 1404در پاسخ بهنکته اینهکه هر انسان دارای عقلانیتی بعد از برخورد با این شبکهها باید از خودش بپرسه، بودجه این شبکهها از کجا تامین میشه و وقتی پی برد که از کجاست، یک تامل اساسی در میزان صحت ادعاهای مطرح شده، و گزارشات و حرفهاشون داشته باشه. پر واضحه که نهایتا میبینه، اینها سازماندهی شدن به صورت واقع نفرت پ…نمایش بیشتر
@user1739716 تیر 1404در پاسخ بهاونا توطئه برای براندازی ج.ا میکنن پس چرا ما توطئه علیه حکومت های اروپایی و آمریکایی نکنیم؟
@user17119850957116 تیر 1404بی بی سی فارسی با خروج از حالت رسانه در دوازده روز جنگ دوشا دوش اینتر نشنال خط مقدم جنگ روانی بر علیه ایران بود ولی جالب اینکه پس از آتش بس برای بازیابی خود به عنوان رسانه خبری تعمدا گزارشی از بغداد مخابره کرد که برخلاف خط مشی گذشته و فقط در جهت نشان دادن بی طرفی دروغین رسانه اش بود چرا که بی بی سی …نمایش بیشتر