اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تشریح چگونگی واگذاری سهام ۱.۵ میلیونی متولدین ۱۴۰۱

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان با بیان اینکه طبق طرح تشویقی فرزندآوری و جوانی جمعیت وزارت اقتصاد به فرزندان متولد سال ۱۴۰۱ سهام بورسی تعلق می‌گیرد گفت: این سهام به ارزش ۱.۵ میلیون تومان است.

تشریح چگونگی واگذاری سهام ۱.۵ میلیونی متولدین ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن پیمانی صبح امروز در جمع خبرنگاران پیرامون سهام بورسی متولدین ۱۴۰۱ اظهار کرد: طبق طرح تشویقی فرزندآوری و جوانی جمعیت وزارت اقتصاد یکی از والدین فرزندان متولد سال ۱۴۰۱ می‌توانند با مراجعه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی mygov.Ir سهام بورسی دریافت کند.

وی با اشاره به اینکه این سهام به ارزش ۱.۵ میلیون تومان است افزود: انجام این مراحل غیر حضوری و از طریق سامانه انجام می‌شود و فرزندان در سن ۲۴ سالگی می‌توانند از این سهام استفاده کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان یادآور شد: از امروز فقط متولدین سه ماه اول سال ۱۴۰۱ می‌توانند به درگاه مراجعه کنند و به فراخور برنامه‌های زمانی برای مراجعه مابقی متولدین ۱۴۰۱ اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: هماهنگی‌های بین دستگاه‌ها یعنی سازمان بورس اوراق بهادار و ثبت احوال کشور انجام شده تا مردم بدون مراجعه حضوری به کافی‌نت یا دفتر پیشخوان دولت بتوانند این سهام را دریافت کنند.

پیمانی متذکر شد: والدین از طریق گوشی یا رایانه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی mygov.ir مراجعه کنند و از طریق شماره گوشی همراه خود کد یکتایی را دریافت و وارد سامانه شوند و بعد از انتخاب قسمت خدمات و مشاوره‌های فرزند آوری و رویت اطلاعات فرزندان خود شرکت بورسی و نوع سهام را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: برای اینکه مراجعه یکباره صورت نگیرد ثبت نام از امروز ابتدا برای نوزادان سه ماه اول سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است که به سرعت از طریق سامانه کد یکتا دریافت کنند و ثبت نام سجامی آن از طریق دستگاه حاکمیتی صورت خواهد گرفت.

 مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: این سهام تا ۲۳ سالگی به نام خود نوزادان باقی می‌ماند و با تجمیع سود آن در واقع سرمایه ارزشمندی برای تشکیل زندگی یا اشتغال افراد ایجاد می‌کند که در ۲۴ سالگی می‌توانند از آن استفاده کنند.

پایان پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول