اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

خانه ورزشی «جوجیتسو» در همدان ساخته می شود

رئیس انجمن ورزشی جوجیتسو گفت: در نشست مشترک هیأت رئیسه جوجیتسو استان همدان با مدیرکل ورزش و جوانان، مقرر شد تا خانه تخصصی این رشته ورزشی ساخته شود.

خانه ورزشی «جوجیتسو» در همدان ساخته می شود

حمید رحیمی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از انجمن ورزشی «جوجیتسو» اظهار کرد: خوشبختانه حمایت‌های متولیان امر و همچنین دستگاه ورزش استان همدان از این انجمن قابل توجه بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر یکی از مشکلات اصلی ما نبود سالن اختصاصی است و همین امر شرایط را برای توسعه و پیشرفت رشته ورزشی جوجیتسو کمی با مشکل روبرو کرده است.

رئیس انجمن جوجیتسو با اشاره به نشست مشترک هیأت رئیس این انجمن با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ساخت خانه تخصصی این رشته ورزشی باعث شد تا نشست مشترکی را با دستگاه ورزش برگزار کنیم و به اقدامات خوبی هم دست پیدا کنیم.

وی افزود: در این جلسه علاوه بر مدیرکل ورزش و اعضای هیأت رئیسه انجمن، نماینده دفتر حمیدرضا حاجی‌بابایی و معاونین اداره کل نیز حضور داشتند و وضعیت ساخت و عملیاتی شدن ساخت خانه جوجیتسو نهایی شد.

رحیمی گفت: باید در فرصت تعطیلی ایجاد شده با همراهی و حمایت مسئولین ذیربط علی الخصوص مدیرکل ورزش و جوانان استان، خانه جوجیتسو احداث شود و به یاری خداوند مقدمات رشد و توسعه این رشته در استان شکل گیرد.

وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری موجود در استان، پس از عبور از وضعیت کرونایی شاهد برگزاری لیگ برتر جوجیتسو کشور با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها در همدان خواهیم بود.

رئیس انجمن جوجیتسو خاطرنشان کرد: همکاری و مساعدت لازم برای ساخت خانه جوجیتسو توسط دستگاه ورزش به عمل خواهد آمد و مقدمات عملیات اجرایی و اعطای تجهیزات مورد نیاز در ماه جاری انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/89042/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول