این موضوعات رو هم از آقای قالیباف هم بپرسید حزب الله خط مقدم دفاع هست سرنوشت حزب الله هم مثل سوریه شد
@Naser_011011103 ساعت پیشدر پاسخ بهاین موضوعات رو هم از آقای قالیباف هم بپرسید حزب الله خط مقدم دفاع هست سرنوشت حزب الله هم مثل سوریه شد
@user17091005274173869823 ساعت پیشدر پاسخ بهمسئولان کشور، سریعتر بمب اتم بسازند. الان جنگ بعدی شروع میشه.#باید_بمب_اتم_بسازیم
@user17091014934404932323 ساعت پیشدر پاسخ بهمردم میدونستن این تفاهم خسارت محض..علت اینکه پزشکیان و قالیباف و دارو دسته وفاقی طبق چ منطقی این تفاهمنامه امضا کردن خدا میدونه؟ از ترس؟ از خیانت؟ از احمقیت؟تنگه رو باز کردید ب گفته خودشون چهار هفته مونده بود ذخایرشون تمام بشه؟؟ بعد گرانی بنزین و هرج و مرج در آمریکا و بازدارندگی واقعی ایجاد میشد
@user17091012419388395213 ساعت پیشدر پاسخ بهآخه عقل هم خوب چیزی هست جنگ جدید با چه کیفیتی و با چه هدفی تو ۴۰ روز چه غلطی کردن که در بعد بکنند هدف شما از درج این مهملات سمی چیست؟پایگاهش را باز سازی میکند که دوباره ما نابودش کنیم ؟یا مجدد حمله میکند که ما مجدد تنگه را ببندیم ؟
@user17091012419388395213 ساعت پیشدر پاسخ بهانقدر حرف کلیشه ای تو ذهن مردم فرو کردن که توان تعقل از بین رفته نیاز به نفت دائمی است ذخایر هم دائم پر و خالی میشوند چه قبل انتخابات وچه بعد انتخابات با یک ماه کم و زیاد کردن زمان بستن هم هیچ چیز تغییر نمیکند
@user17091012419388395213 ساعت پیشدر پاسخ بهمن دلخوشی از پزشکیان ندارم چون در کشور داری بی سواد و بی عرضه است اما کسی حق ندارد مقامات کشور را متهم به خیانت کند
@user17091017061507525583 ساعت پیشدر پاسخ بهدر برابر هر نقض آتش بس دشمن جواب محکمی بدهید وکاری به پیمانهای دیگر نداشته باشید.
@poyan13693 ساعت پیشدر پاسخ به🔻خیلی مهمه که دقیقاً بعد از اعلام این توافق درگیری در جنوب بیشتر بشه نه کمتر تا همه بی ارزش بودن این توافق را حس کنندحزبالله باید پاسخ این چند روز نقض آتش بس را همین الان بدهد
@Seyed_m_m2 ساعت پیشدر پاسخ بهاین مسیر پیش روی ما مسیر نابودی ایران و یا جبهه مقاومت نیست بلکه راه ناهمواری است به سمت نابودی اسرائیل که بالاخره هم هزینه دارد و هم زمان نیاز دارد تا به سرانجام برسد.
@user1709105851222 ساعت پیشدر پاسخ بهبله اقایون سازشگر اینم لبنان که از دستتون رفت!! انقدر دست دست کردید تا الان اسرائیل کامل ابتکار عمل رو در لبنان در دست داره حزب الله شدیدا تحت فشار هست و اصلا معلوم نیست تا دو ماه دیگه وجود داشته باشه یا نه سوریه از دست رفت اینم از لبنان خب بعدش ببینیم نوبت کیه؟!!!!!!!!!!!!!!!
@user170909997526746949246 دقیقه پیشدر پاسخ بهبعد رقیق کردن اورانیوم 60درصد خواهید دید ک آمریکای بزدل چه بلایی سرمون بیاره!