امیدوارم به گوش مسئولان برسه تا دیرتر نشده. من که خیلی نا امید شدم ازشون.
@user17384047756220 فروردین 1405امیدوارم به گوش مسئولان برسه تا دیرتر نشده. من که خیلی نا امید شدم ازشون.
@Davood_Foroghi20 فروردین 1405در پاسخ بهاینایی که داد و هوار میکنن چرا به خاطر لبنان حمله نمیکنید، خودشون یه تیر سمت اسراییل انداختند؟ هیچی از جنگ سر در نمیارن میخوان کشور رو به نابودی بکشن.
@user170910007661847078720 فروردین 1405در پاسخ بهچین به ایران گفته جواب نده ماهم الان دیگه اقتصادمون فقط لز چینه پس مسئولین از چین بیشتر میترسن تا خدا
@Davood31320 فروردین 1405در پاسخ بههنوز جمع بندی نکردید!؟ وااای بر شما 😡😡بیچاره لبنانی های مظلوم که پاسوز ما دارن میشن
@ApexIntel20 فروردین 1405در پاسخ بهآتشبس همان چیزی بود که آمریکا به دنبال آن بود، اما کارشناسان نظامی نسبت به آن هشدار میدادند. با این حال، ما وارد آتشبسی دهبندی شدیم. مهلت دو هفتهای این توافق، به گفته کارشناسان، نمیتوانست فرصتی برای تهیه فهرست اهداف ترور در ایران و بازسازی توان نظامی آمریکا باشد؛نمایش گزارش
@Kazemi140420 فروردین 1405افکار منحط و واداده غربگدایان همیشه عامل خسران به کشور استنمونه اش در وادادگی برجامی دیدیم و نتیجه اش هم شد شهادت بزرگان ایران اینها به راستی سرمایه اسراییل در ایرانند
@user170910157819925839620 فروردین 1405در پاسخ بهجای تاسف داره این حزب الله پشت شما دراومد و شما نشستید نگاه می کنید .متاسفم😒😒
@Davood_Foroghi20 فروردین 1405در پاسخ بهمثل دو سال رفتند تو فرودگاه شعار دادن. اما هیچکدام لبنان نرفتند. مجاهدان پس فردا. قالیباف و وحیدی عقلشون نمیرسه، این ها لابد میرسه.
@BU71Mohammad20 فروردین 1405در پاسخ بهوقتی دیشب اسرائیل رو نزدنیعنی دیگه خبری نیسدنبال مذاکره هستنباید منتظر باشیم چوب این بیخیالی رو بخوریم
@Mrjp122120 فروردین 1405در پاسخ بهسیاست کثیف دولت و وزیر امورخارجه باعث انتقال دروغ پیام قبول شرایط ایران به رهبری معظم شد و دستور آتش بس را دیپلمات های ما با سیاست کثیفشان گرفتند . الان معلوم شده همه چیز دروغ بوده . باید وزارت امور خارجه و دولت جوابگوی خیانت خود باشند . رسما ترامپ ملعون و نتانیاهو زیر همه شرایط ایران زدن 🤬
@user170910081670612737420 فروردین 1405در پاسخ بهبیچاره ما مردم که چنین ادمای غربگدارو انتخاب کردیم فرستادیم مجلس و پرو بالشون دادیمبدونن که از یک نفرشونم نمیگذرم آخرتی هست صبور بایدبود
@Agrimah20 فروردین 1405البقرهأَمْ حَسِبْتُمْ أَن تَدْخُلُوا الْجَنَّةَ وَلَمَّا يَأْتِكُم مَّثَلُ الَّذِينَ خَلَوْا مِن قَبْلِكُم مَّسَّتْهُمُ الْبَأْسَاءُ وَالضَّرَّاءُ وَزُلْزِلُوا حَتَّىٰ يَقُولَ الرَّسُولُ وَالَّذِينَ آمَنُوا مَعَهُ مَتَىٰ نَصْرُ اللَّهِ أَلَا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِيبٌﺁﻳﺎ ﭘﻨﺪﺍﺷﺘﻪ ﺍﻳﺪ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﻲ ﻛﻪ ﻫ…نمایش بیشتر
@Mrjp122120 فروردین 1405در پاسخ بهعراقچی شاگرد همان ظریف جاسوس هست . از شاگرد همان برون بیاید که از استاد آید . لعنت به دیپلماسی دروغ و کثیف شما . لعنت به خیانت شما . ترامپ هی میگفت ایران سیگنال مذاکره میدهد . عراقچی میگفت نه دروغ است . الان معلوم شد کذاب و دروغگو و منافق عراقچی و دولت ماست . لعنت به دولت سازشگر خائن به ملت