با توجه به اینکه سرمداران تروریست امریکا و رژیم صهیونیستی بصورت رسمی و آشکار اعلام کردند که آشوب ها و اغتشاشات اخیر و شهادت مدافعان امنیت و همچنین مردم بی گناه توسط این دو کشور راهبری می شود، درخواست داریم تا نیروهای مسلح نسبت به این اقدام ، عملیات وعده صادق را اجرا نمایند ، چرا که این اعلام رسمی راهبری گروه های تروریستی برای آشوب در ایران ، عین تجاوز به خاک کشور بوده و باید مجازات سختی در انتظاران باشد اینبار تنبیه نشوند این اقداماتشان را شدید تر خواهند کرد... لذا درخواست داریم تا نیروهای مسلح کشورمان به جد انتقام خون شهدایمان را از این قاتلین جهانی بگیرند ..
ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، مقام معظم رهبری، شورای عالی امنیت ملی، رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران
@user170910003233861466621 دی 1404در پاسخ بهمطالبه ورود قوه قضاییه به ماجرای تسهیلات معوق لیزینگ رایان سایپامطالبهمطالبه ورود قوه قضاییه به ماجرای تسهیلات معوق لیزینگ رایان سایپا
پویش سهامداران لیزینگ رایان سایپا درخواست رسیدگی فوری قوه قضائیه به عملکرد دریافتکنندگان تسهیلات ریاست محترم قوه قضائیه، ما جمعی از سهامداران شرکت لیزینگ رایان سایپا، با توجه به گزارش حسابرسی ویژه منتشره در سایت کدال در تیر ماه سال جاری در خصوص نحوه استفاده از منابع شرکت توسط برخی دریافتکنندگان تسهیلات در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، نگرانی جدی داریم. شواهد و بررسیهای موجود نشان میدهد که در اکثریت تسهیلات کلان اعطای ، فرآیند دریافت و مصرف تسهیلات کلان جریان سو وجود داشته و اینکه اراده ای برای بازپرداخت تسهیلات از ابتدا وجود نداشته و شرکت های دریافت کننده عمدتا کاغذی ، فاقد فعالیت و دارای روابط درهم تنیده سهامداری بوده اند. با توجه به اهمیت صیانت از حقوق سهامداران و منابع شرکت، از مقام محترم قوه قضائیه درخواست داریم: 1. بررسی و رسیدگی فوری به عملکرد دریافتکنندگان تسهیلات کلان در دورههای گذشته. 2. اقدام قانونی لازم برای بازگشت سریع منابع و حفاظت از سرمایه سهامداران. 3. شفافسازی و اطلاعرسانی به سهامداران درباره نحوه استفاده از تسهیلات و وضعیت بازپرداختها. 4. اطمینان از اصلاح فرآیندها و جلوگیری از تکرار مشکلات مشابه در آینده. هدف این پویش، صیانت از حقوق ده ها هزار سهامداران، حفاظت از منابع شرکت و ارتقای اعتماد عمومی به نظام مالی کشور است. امیدواریم قوه قضائیه با ورود سریع و رسیدگی مسئولانه، مسیر شفافیت و پاسخگویی را برای همه سهامداران فراهم سازد
قوه ی قضائیه، سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، سازمان بازرسي كل كشور
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@My_Farsnews21 دی 1404در پاسخ به وسلام و احترام خدمت مخاطب گرامی فارس من پویشی مشابه با مطالبه شما با عنوان طرح سوال از رئیس جمهور قبلا ثبت شده است. لینک پویش: https://farsnews.ir/Mohammadiran/1768072038101322555با افزایش امضاها، سطح بالاتری از پیگیری در دستور کار خبرگزاری فارس قرار میگیرد.باتشکراین خبر حذف شده است.
@user170910005176884861621 دی 1404در پاسخ بههمه این اتفاقات بعد از شهادت حج قاسم، فقط به خاطر اینه فقط حرف زده شد. انتقام خون حاج قاسم گرفته نشد. انتقام خون شهیدان جنگ ۱۲ روزه گرفته نشد. باید اسراییلو با خاک یکسان میکردن که نکردن . آتش بس رو نباید قبول میکردن. همین الان هم بزرگترین اشتباه اینه که ما مطمئنیم ایران بمب اتم داره و باید اینو دنی…نمایش بیشتر
@reza_iran2322 دی 1404در پاسخ بهمطالبهاینترنت گران، بی کیفیت؛ مسئولین، پاسخگو باشید!
با سلام به عنوان کاربران اینترنت، ما شاهد کاهش چشمگیر کیفیت خدمات اینترنت هستیم. اینترنت به طور فزاینده ای کند، ناپایدار و با هزینه بسته های زودتمام شدنی همراه است. این وضعیت، زندگی روزمره و فعالیت های آنلاین ما را با مشکل جدی مواجه کرده است. ما، کاربران ، از مسئولین این شرکت های خدمات اینترنت میدهند می خواهیم که پاسخگو باشند و علت این مشکلات را به طور شفاف بیان کنند. مشکلات اصلی: 1. کیفیت اینترنت پایین: •کند بودن سرعت: سرعت اینترنت به طور قابل توجهی کاهش یافته و حتی برای انجام کارهای ساده مانند مرور وب و تماشای ویدیو مناسب نیست. • ناپایداری اتصال:اتصال اینترنت ایرانسل به طور مکرر قطع و وصل می شود و این موضوع، کارایی و بهره وری ما را مختل می کند. •مشکلات سیگنال:در بسیاری از مناطق، سیگنال اینترنت ضعیف است و کاربران قادر به استفاده از اینترنت نیستند. 2. هزینه بسته های اینترنتی بالا و زودتمام شدن: •قیمت بسته های گران: بسته های اینترنتی به طور فزاینده ای گران شده اند و با توجه به کیفیت پایین خدمات، این افزایش قیمت غیر موجه است. •زودتمام شدن بسته ها: بسته های اینترنتی به طور غیرمنتظره و زودتر از موعد تمام می شوند و ما مجبور به خرید بسته های جدید می شویم. •عدم شفافیت در مصرف بسته:مصرف بسته ها به طور دقیق و شفاف اعلام نمی شود و این موضوع، باعث سوء ظن و نارضایتی کاربران شده است. علت گران شدن و کاهش کیفیت (سوالاتی که باید پاسخ داده شود): ما از مسئولین می پرسیم: •چرا قیمت بسته های اینترنتی به طور مداوم افزایش می یابد؟ هزینه های عملیاتی شرکت چگونه تغییر کرده اند که این افزایش قیمت را توجیه می کند؟ •چرا کیفیت اینترنت با وجود سرمایه گذاری های انجام شده، کاهش یافته است؟مشکلاتی در زیرساخت شرکت وجود دارد؟ •چرا بسته های اینترنتی به طور غیر منتظره زودتمام می شوند؟الگوریتم مصرف بسته ها چگونه کار می کند؟ •چرا شفافیت در مصرف بسته ها وجود ندارد؟ کاربران چگونه می توانند به مصرف بسته های خود دسترسی پیدا کنند؟ ما می خواهیم: پاسخ شفاف از مسئولین شرکت دریافت کنیم. کیفیت اینترنت ایرانسل را بهبود بخشیم. قیمت بسته های اینترنتی را تعدیل کنیم. شفافیت در مصرف بسته ها را افزایش دهیم. دعوت به اقدام: ما از تمام کاربران دعوت می کنیم تا این موضوع را به اطلاع مسئولین برسانیم و در این تلاش برای بهبود کیفیت خدمات مشارکت کنید. #کیفیت_اینترنت #هزینه_بسته #شفافیت #حقوق_کاربران
وزارت اطلاعات و فناوری ارتباطات، بستههای اینترنتی، وزارت ارتباطات، اپراتورهای ایرانسل،رایتل و همراه اول
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@user17676290619722 دی 1404در پاسخ بهمطالبهسر مار را بزنید
ما ایرانیان، اقدامات تروریستی اجرا شده در شهرهای ایران را پیوست جنگ ۱۲ روزه دانسته و رژیم تروریست صهیونی و رژیم تروریست آمریکا را فرماندهان این عملیات میدانیم. لذا آتشبس را نقض شده دانسته و از فرماندهان سلحشور ایرانی شروع عملیات وعده صادق ۴ و بشارت فتح ۲ با هدف از بین بردن مبادی اطلاعاتی و فرماندهی این عملیات تروریستی را مطالبه میکنیم.
ستاد کل و فرماندهان محترم نیروهای مسلح
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@reza_iran2322 دی 1404در پاسخ بهنظارت دقیق بر بازار و جلوگیری از احتکار جهت مقابله با گرانیمطالبهنظارت دقیق بر بازار و جلوگیری از احتکار جهت مقابله با گرانی
بسمه تعالی جناب آقای پزشکیان رئیس جمهور محترم با سلام و احترام، اینجانب به عنوان یکی از شهروندان نگران و دغدغهمند، مراتب نگرانی خود را نسبت به افزایش روزافزون قیمت کالاها و خدمات و تاثیرات منفی آن بر معیشت و زندگی مردم ابراز مینمایم. همانگونه که مستند به اخبار و گزارشهای منتشر شده، تورم و گرانی به حدی رسیده است که بسیاری از اقشار جامعه قادر به تامین نیازهای اساسی خود نیستند و این امر به شکاف طبقاتی و ناامنی اقتصادی منجر شده است. با توجه به اهمیت معیشت و رفاه شهروندان و تاثیر آن بر ثبات و پیشرفت کشور، تقاضای دارم تا با در نظر گرفتن ابعاد مختلف و با اتخاذ تدابیر و سیاستهای اقتصادی مناسب، برای مقابله با این مشکل و کاهش تورم، اقدامات جدی و فوری انجام شود. به منظور حل این معضل، پیشنهاد مینمایم اقدامات زیر مورد توجه قرار گیرد: •کنترل قیمتها: با نظارت دقیق بر بازار و جلوگیری از احتکار و تعیین قیمتهای غیرمنطقی، قیمتها را در حد معقول نگه دارید. •حمایت از اقشار آسیبپذیر:ارائه یارانههای نقدی و غیر نقدی به مستمری بگیران، بازنشستگان و اقشار کم درآمد. •توسعه تولید داخلی:با ایجاد انگیزه و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، وابستگی به واردات را کاهش دهید و اشتغال را افزایش دهید. •مدیریت مالی: با مدیریت صحیح منابع مالی و کنترل هزینهها، از افزایش تورم جلوگیری کنید. •سیاستهای اقتصادی منسجم:با تدوین و اجرای سیاستهای اقتصادی منسجم و بلندمدت، ثبات و پیشرفت اقتصادی را تضمین کنید. اطمینان دارم با همدلی و همکاری همه جانبه، میتوانیم مشکلات اقتصادی را حل کرده و آیندهای روشن برای کشور رقم بزنیم. با تشکر و احترام، شهروند ایران زمین
دکتر پزشکیان؛ ریاست محترم جمهور
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user170910027693665477722 دی 1404در پاسخ بههمین مونده که بخاطر اعتراض مردم به شرایط، با اسرائیل وارد جنگ بشیم!
@Behzad_Behzadian22 دی 1404در پاسخ بهحمایت کنید:نیروهای امنیت کشورمان را به بالاترین سطح تجهیزات نظامی مجهز کنیدhttps://farsnews.ir/Behzad_Behzadian/1768167911970955237تجهیز نیروهای امنیت در بالاترین سطح جهانی
مطالبهنیروهای امنیت کشورمان را به بالاترین سطح تجهیزات نظامی مجهز کنید
با توجه به جنگ اغتشاش آشوبگران ملاحظه میشود نیروهای انتظامی و بسیج، از امکانات مناسب در شان و جایگاه محافظان امنیت برخوردار نیستند، یا اجازهی استفاده از تجهیزات را ندارد، از این رو، در چند روز گذشته متاسفانه شاهد شهادت مدافعانمان بودیم. لذا لازم است قدرت و جایگاه پلیس و بسیج ترمیم و افزایش پیدا کند. لازمه تصویب چند لایحهی حمایتی از پلیس و بسیج در مجلس، به صورت فوری و جدی ، احساس میشود
آقای قالیباف، آقای رادان
10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول50٬000پیگیری از صحن علنی مجلس
@user17682254457622 دی 1404در پاسخ بهقبلا اگر هر 10سال فتنه میشد الان رسیده به هرسال .اقایان مسئول اگر همون سالها مخصوصا سال 1400جلوی فساد و خونریزی رو میگرفتید الان نباید هزاران نفر کشته میدادیم . متاسفانه تو این کشور هرکسی هرکاری و هر حرفی میخواد میزنه و انجام میده ولی کسی نیست جلوشو بگیره.قوه قضاییه که همه رو بخشیدید در سری قبل و بی…نمایش بیشتر
@user17682254457622 دی 1404سر شیطان رو باید برای همیشه بزنیم .ملت رو از شر شیطانی که 47 ساله اذیتمون کرده خلاص کنید ...بزنید به خدا هیچی نمیشه .خدا و امام زمان منتظره اقدام اخر ماست تا ظهور انجام بشه.تا این فتنه هست آقا قطعا نمیاید...یاعلی
@Valasr11422 دی 1404در پاسخ بهhttps://fna.ir/pNfeSحمایت شدید از پویش بنده هم لطفا حمایت و بازنشر کنید
@Mohammadiran22 دی 1404در پاسخ بههم این فریب خورده ها در نهایت فرزندان این خاکن که از بین رفتن هم شهدای ما فرزندان این خاکن اون ترامپ گور به گوری اون پهلوی حروم لقمه اون بی بی مادر بد که فریب دادن جوونامونو باید باهاشون برخود بشه اینکه از فردا چهارتا کشور عقب مونده لفظی اینارو محکوم کنن فایده نداره که مسخره نکنیم خودمونو اگه واقعا …نمایش بیشتر
@Hossein_Kazemi_fanpage28 دی 1404در پاسخ بهتازه رسیدید به حرف حسین کاظمی؟ اگه اونوقتی که گفت حمله پیش دستانه انجام میدادید اسراییل مزدوراشو نمیفرستاد ایران و این داستانا رو هم نداشتیم