اجرای عملیات وعده صادق ۴ برای انتقام از اقدامات تروریستی اخیر
مطالبه

اجرای عملیات وعده صادق ۴ برای انتقام از اقدامات تروریستی اخیر

با توجه به اینکه سرمداران تروریست امریکا و رژیم صهیونیستی بصورت رسمی و آشکار اعلام کردند که آشوب ها و اغتشاشات اخیر و شهادت مدافعان امنیت و همچنین مردم بی گناه توسط این دو کشور راهبری می شود، درخواست داریم تا نیروهای مسلح نسبت به این اقدام ، عملیات وعده صادق را اجرا نمایند ، چرا که این اعلام رسمی راهبری گروه های تروریستی برای آشوب در ایران ، عین تجاوز به خاک کشور بوده و باید مجازات سختی در انتظاران باشد اینبار تنبیه نشوند این اقداماتشان را شدید تر خواهند کرد... لذا درخواست داریم تا نیروهای مسلح کشورمان به جد انتقام خون شهدایمان را از این قاتلین جهانی بگیرند ..

ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، مقام معظم رهبری، شورای عالی امنیت ملی، رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول
20:59 - 20 دی 1404




27 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌بهار 🇮🇷‌
@Yas_31320 دی 1404
در پاسخ به
توی سازمان ملل اعلام جرم کنیدهرچند کسی با آمریکا کاری نمی‌کنهاما هر اقدام ما بر علیه آمریکا و اسرائیل از نظر مردم جهان کاملا مشروع خواهد بود.

تصویر نمایه‌ی ‌iman Sardarian‌
در پاسخ به
مطالبه ورود قوه قضاییه به ماجرای تسهیلات معوق لیزینگ رایان سایپا
مطالبه

مطالبه ورود قوه قضاییه به ماجرای تسهیلات معوق لیزینگ رایان سایپا

پویش سهام‌داران لیزینگ رایان سایپا درخواست رسیدگی فوری قوه قضائیه به عملکرد دریافت‌کنندگان تسهیلات ریاست محترم قوه قضائیه، ما جمعی از سهام‌داران شرکت لیزینگ رایان سایپا، با توجه به گزارش حسابرسی ویژه منتشره در سایت کدال در تیر ماه سال جاری در خصوص نحوه استفاده از منابع شرکت توسط برخی دریافت‌کنندگان تسهیلات در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، نگرانی جدی داریم. شواهد و بررسی‌های موجود نشان می‌دهد که در اکثریت تسهیلات کلان اعطای ، فرآیند دریافت و مصرف تسهیلات کلان جریان سو وجود داشته و اینکه اراده ای برای بازپرداخت تسهیلات از ابتدا وجود نداشته و شرکت های دریافت کننده عمدتا کاغذی ، فاقد فعالیت و دارای روابط درهم تنیده سهامداری بوده اند. با توجه به اهمیت صیانت از حقوق سهام‌داران و منابع شرکت، از مقام محترم قوه قضائیه درخواست داریم: 1. بررسی و رسیدگی فوری به عملکرد دریافت‌کنندگان تسهیلات کلان در دوره‌های گذشته. 2. اقدام قانونی لازم برای بازگشت سریع منابع و حفاظت از سرمایه سهام‌داران. 3. شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی به سهام‌داران درباره نحوه استفاده از تسهیلات و وضعیت بازپرداخت‌ها. 4. اطمینان از اصلاح فرآیندها و جلوگیری از تکرار مشکلات مشابه در آینده. هدف این پویش، صیانت از حقوق ده ها هزار سهام‌داران، حفاظت از منابع شرکت و ارتقای اعتماد عمومی به نظام مالی کشور است. امیدواریم قوه قضائیه با ورود سریع و رسیدگی مسئولانه، مسیر شفافیت و پاسخگویی را برای همه سهام‌داران فراهم سازد

قوه ی قضائیه، سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، سازمان بازرسي كل كشور

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

تصویر نمایه‌ی ‌اخبار فارس‌من‌
@My_Farsnews21 دی 1404
در پاسخ به و
سلام و احترام خدمت مخاطب گرامی فارس من پویشی مشابه با مطالبه شما با عنوان طرح سوال از رئیس جمهور قبلا ثبت شده است. لینک پویش: https://farsnews.ir/Mohammadiran/1768072038101322555با افزایش امضاها، سطح بالاتری از پیگیری در دستور کار خبرگزاری فارس قرار می‌گیرد.باتشکر

این خبر حذف شده است.


در پاسخ به
همه این اتفاقات بعد از شهادت حج قاسم، فقط به خاطر اینه فقط حرف زده شد. انتقام خون حاج قاسم گرفته نشد. انتقام خون شهیدان جنگ ۱۲ روزه گرفته نشد. باید اسراییلو با خاک یکسان میکردن که نکردن‌ . آتش بس رو نباید قبول میکردن. همین الان هم بزرگترین اشتباه اینه که ما مطمئنیم ایران بمب اتم داره و باید اینو دنی…نمایش بیشتر

@reza_iran2322 دی 1404
در پاسخ به
ر
رضا ایران

@reza_iran23  •  22 دی 1404

مطالبه

اینترنت گران، بی کیفیت؛ مسئولین، پاسخگو باشید!

با سلام به عنوان کاربران اینترنت، ما شاهد کاهش چشمگیر کیفیت خدمات اینترنت هستیم. اینترنت به طور فزاینده ای کند، ناپایدار و با هزینه بسته های زودتمام شدنی همراه است. این وضعیت، زندگی روزمره و فعالیت های آنلاین ما را با مشکل جدی مواجه کرده است. ما، کاربران ، از مسئولین این شرکت های خدمات اینترنت میدهند می خواهیم که پاسخگو باشند و علت این مشکلات را به طور شفاف بیان کنند. مشکلات اصلی: 1. کیفیت اینترنت پایین: •کند بودن سرعت: سرعت اینترنت به طور قابل توجهی کاهش یافته و حتی برای انجام کارهای ساده مانند مرور وب و تماشای ویدیو مناسب نیست. • ناپایداری اتصال:اتصال اینترنت ایرانسل به طور مکرر قطع و وصل می شود و این موضوع، کارایی و بهره وری ما را مختل می کند. •مشکلات سیگنال:در بسیاری از مناطق، سیگنال اینترنت ضعیف است و کاربران قادر به استفاده از اینترنت نیستند. 2. هزینه بسته های اینترنتی بالا و زودتمام شدن: •قیمت بسته های گران: بسته های اینترنتی به طور فزاینده ای گران شده اند و با توجه به کیفیت پایین خدمات، این افزایش قیمت غیر موجه است. •زودتمام شدن بسته ها: بسته های اینترنتی به طور غیرمنتظره و زودتر از موعد تمام می شوند و ما مجبور به خرید بسته های جدید می شویم. •عدم شفافیت در مصرف بسته:مصرف بسته ها به طور دقیق و شفاف اعلام نمی شود و این موضوع، باعث سوء ظن و نارضایتی کاربران شده است. علت گران شدن و کاهش کیفیت (سوالاتی که باید پاسخ داده شود): ما از مسئولین می پرسیم: •چرا قیمت بسته های اینترنتی به طور مداوم افزایش می یابد؟ هزینه های عملیاتی شرکت چگونه تغییر کرده اند که این افزایش قیمت را توجیه می کند؟ •چرا کیفیت اینترنت با وجود سرمایه گذاری های انجام شده، کاهش یافته است؟مشکلاتی در زیرساخت شرکت وجود دارد؟ •چرا بسته های اینترنتی به طور غیر منتظره زودتمام می شوند؟الگوریتم مصرف بسته ها چگونه کار می کند؟ •چرا شفافیت در مصرف بسته ها وجود ندارد؟ کاربران چگونه می توانند به مصرف بسته های خود دسترسی پیدا کنند؟ ما می خواهیم: پاسخ شفاف از مسئولین شرکت دریافت کنیم. کیفیت اینترنت ایرانسل را بهبود بخشیم. قیمت بسته های اینترنتی را تعدیل کنیم. شفافیت در مصرف بسته ها را افزایش دهیم. دعوت به اقدام: ما از تمام کاربران دعوت می کنیم تا این موضوع را به اطلاع مسئولین برسانیم و در این تلاش برای بهبود کیفیت خدمات مشارکت کنید. #کیفیت_اینترنت #هزینه_بسته #شفافیت #حقوق_کاربران

وزارت اطلاعات و فناوری ارتباطات، بسته‌های اینترنتی، وزارت ارتباطات، اپراتورهای ایرانسل،رایتل و همراه اول

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

@user17676290619722 دی 1404
در پاسخ به
مطالبه

سر مار را بزنید

ما ایرانیان، اقدامات تروریستی اجرا شده در شهرهای ایران را پیوست جنگ ۱۲ روزه دانسته و رژیم تروریست صهیونی و رژیم تروریست آمریکا را فرماندهان این عملیات می‌دانیم. لذا آتش‌بس را نقض شده دانسته و از فرماندهان سلحشور ایرانی شروع عملیات وعده صادق ۴ و بشارت فتح ۲ با هدف از بین بردن مبادی اطلاعاتی و فرماندهی این عملیات تروریستی را مطالبه می‌کنیم.

ستاد کل و فرماندهان محترم نیروهای مسلح

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

@reza_iran2322 دی 1404
در پاسخ به
ر
رضا ایران

@reza_iran23  •  22 دی 1404

نظارت دقیق بر بازار و جلوگیری از احتکار جهت مقابله با گرانی
مطالبه

نظارت دقیق بر بازار و جلوگیری از احتکار جهت مقابله با گرانی

بسمه تعالی جناب آقای پزشکیان رئیس جمهور محترم با سلام و احترام، اینجانب به عنوان یکی از شهروندان نگران و دغدغه‌مند، مراتب نگرانی خود را نسبت به افزایش روزافزون قیمت کالاها و خدمات و تاثیرات منفی آن بر معیشت و زندگی مردم ابراز می‌نمایم. همانگونه که مستند به اخبار و گزارش‌های منتشر شده، تورم و گرانی به حدی رسیده است که بسیاری از اقشار جامعه قادر به تامین نیازهای اساسی خود نیستند و این امر به شکاف طبقاتی و ناامنی اقتصادی منجر شده است. با توجه به اهمیت معیشت و رفاه شهروندان و تاثیر آن بر ثبات و پیشرفت کشور، تقاضای دارم تا با در نظر گرفتن ابعاد مختلف و با اتخاذ تدابیر و سیاست‌های اقتصادی مناسب، برای مقابله با این مشکل و کاهش تورم، اقدامات جدی و فوری انجام شود. به منظور حل این معضل، پیشنهاد می‌نمایم اقدامات زیر مورد توجه قرار گیرد: •کنترل قیمت‌ها: با نظارت دقیق بر بازار و جلوگیری از احتکار و تعیین قیمت‌های غیرمنطقی، قیمت‌ها را در حد معقول نگه دارید. •حمایت از اقشار آسیب‌پذیر:ارائه یارانه‌های نقدی و غیر نقدی به مستمری بگیران، بازنشستگان و اقشار کم درآمد. •توسعه تولید داخلی:با ایجاد انگیزه و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، وابستگی به واردات را کاهش دهید و اشتغال را افزایش دهید. •مدیریت مالی: با مدیریت صحیح منابع مالی و کنترل هزینه‌ها، از افزایش تورم جلوگیری کنید. •سیاست‌های اقتصادی منسجم:با تدوین و اجرای سیاست‌های اقتصادی منسجم و بلندمدت، ثبات و پیشرفت اقتصادی را تضمین کنید. اطمینان دارم با همدلی و همکاری همه جانبه، می‌توانیم مشکلات اقتصادی را حل کرده و آینده‌ای روشن برای کشور رقم بزنیم. با تشکر و احترام، شهروند ایران زمین

دکتر پزشکیان؛ ریاست محترم جمهور

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

در پاسخ به
همین مونده که بخاطر اعتراض مردم به شرایط، با اسرائیل وارد جنگ بشیم!

@Behzad_Behzadian22 دی 1404
در پاسخ به
حمایت کنید:نیروهای امنیت‌ کشورمان را به بالاترین سطح تجهیزات نظامی مجهز کنیدhttps://farsnews.ir/Behzad_Behzadian/1768167911970955237

تجهیز نیروهای امنیت در بالاترین سطح جهانی

مطالبه

نیروهای امنیت‌ کشورمان را به بالاترین سطح تجهیزات نظامی مجهز کنید

با توجه به جنگ اغتشاش آشوبگران ملاحظه می‌شود نیروهای انتظامی و بسیج‌، از امکانات مناسب در شان و جایگاه محافظان امنیت برخوردار نیستند، یا اجازه‌ی استفاده از تجهیزات را ندارد، از این رو، در چند روز گذشته متاسفانه شاهد شهادت مدافعان‌مان بودیم. لذا لازم است قدرت و جایگاه پلیس و بسیج ترمیم و افزایش پیدا کند. لازمه‌ تصویب چند لایحه‌ی حمایتی از پلیس و بسیج در مجلس، به صورت فوری و جدی ، احساس می‌شود

آقای قالیباف، آقای رادان

10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول
50٬000
پیگیری از صحن علنی مجلس

تصویر نمایه‌ی ‌علی عبداللهی‌
@user17682254457622 دی 1404
در پاسخ به
قبلا اگر هر 10سال فتنه میشد الان رسیده به هرسال .اقایان مسئول اگر همون سالها مخصوصا سال 1400جلوی فساد و خونریزی رو میگرفتید الان نباید هزاران نفر کشته میدادیم . متاسفانه تو این کشور هرکسی هرکاری و هر حرفی میخواد میزنه و انجام میده ولی کسی نیست جلوشو بگیره.قوه قضاییه که همه رو بخشیدید در سری قبل و بی…نمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌علی عبداللهی‌
@user17682254457622 دی 1404
سر شیطان رو باید برای همیشه بزنیم .ملت رو از شر شیطانی که 47 ساله اذیتمون کرده خلاص کنید ...بزنید به خدا هیچی نمیشه .خدا و امام زمان منتظره اقدام اخر ماست تا ظهور انجام بشه.تا این فتنه هست آقا قطعا نمیاید...یاعلی

@Javad13820922 دی 1404
در پاسخ به
خواهان اجرای وعده صادق۴ هستیم

تصویر نمایه‌ی ‌فاطمه برزو‌
@Valasr11422 دی 1404
در پاسخ به
https://fna.ir/pNfeSحمایت شدید از پویش بنده هم لطفا حمایت و بازنشر کنید

@Mohammadiran22 دی 1404
در پاسخ به
هم این فریب خورده ها در نهایت فرزندان این خاکن که از بین رفتن هم شهدای ما فرزندان این خاکن اون ترامپ گور به گوری اون پهلوی حروم لقمه اون بی بی مادر بد که فریب دادن جوونامونو باید باهاشون برخود بشه اینکه از فردا چهارتا کشور عقب مونده لفظی اینارو محکوم کنن فایده نداره که مسخره نکنیم خودمونو اگه واقعا …نمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌Zahra‌
در پاسخ به
انتقام از رژیم منحوس مطالبه ماست

تصویر نمایه‌ی ‌thehawk‌
@DeletedAcc0unt28 دی 1404
در پاسخ به
هرگونه اقدام پیش دستانه علیه مواضع استکبار مشروع است#وعده_صادق۴

تصویر نمایه‌ی ‌دوست ناباب همه ی حسین کاظمی ها به جز۲‌
@FRIEND28 دی 1404
در پاسخ به
حمایت کردم عزیز دل برادر

در پاسخ به
تازه رسیدید به حرف حسین کاظمی؟ اگه اونوقتی که گفت حمله پیش دستانه انجام می‌دادید اسراییل مزدوراشو نمیفرستاد ایران و این داستانا رو هم نداشتیم

در پاسخ به
رژیم صهیونیستی یک کشور نیست