ادارات و مدارس خراسانشمالی شنبه تعطیل شد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسانشمالی گفت: روز شنبه چهارم بهمنماه تمامی ادارات و مؤسسات دولتی استان تعطیل بوده و فعالیتهای آموزشی بهصورت مجازی برگزار خواهد شد.
سید مجتبی علویمقدم، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسانشمالی در گفتوگو با خبرنگار فارس در بجنورد، اظهار کرد: با توجه به کاهش محسوس دما و برودت هوا، و بهمنظور مدیریت مصرف انرژی، روز شنبه تمامی ادارات و مؤسسات دولتی استان تعطیل خواهند بود و شعب بانکها بهصورت کشیک فعالیت خواهند داشت.وی گفت: همچنین تمامی مدارس، آموزشگاهها و دانشگاههای استان در این روز بهصورت غیرحضوری و از طریق بسترهای آموزش مجازی فعالیت خواهند کرد.معاون عمرانی استاندار خراسانشمالی افزود: مراکز امدادی، درمانی و دستگاههای خدماترسان از این تصمیم مستثنا بوده و طبق روال عادی به ارائه خدمات ادامه خواهند داد.#تعطیلی #ادارات #آموزش #مجازی #بانک 13:53 - 3 بهمن 1404