فرمانداران فراتر از تعهدات برای توسعه عدالت آموزشی اقدام کنند
سرپرست معاونت عمرانی استاندار خراسانشمالی گفت: با استفاده از ظرفیت شهرستانها، فرمانداران باید فراتر از تعهدات در مسیر توسعه عدالت آموزشی قدم بردارند.
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید مجتبی علوی مقدم سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسانشمالی صبح امروز در چهارمین جلسه نهضت توسعه عدالت در فضاهای آموزشی با مشارکت مردم، اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت شهرستانها، فرمانداران باید فراتر از تعهدات در مسیر توسعه عدالت آموزشی قدم بردارند.وی طرح توسعه عدالت آموزشی را طرحی عظیم، ارزشمند و فرهنگی توصیف کرد و گفت: این طرح از تاکیدهای رئیس جمهوری است لذا باید کامل و دقیق انجام شود.معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسانشمالی افزود: این جلسه و تبیین ضرورت آن با حضور حلقههای میانی، استفاده حداکثری از ظرفیت شهرستانها و بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفان و نظام مهندسی ساختمان باید استمرار داشته باشد.علوی مقدم بیان داشت: نظام فنی و اجرایی این طرح باید توسط نوسازی مدارس در دستور کار قرار گیرد و مستندسازی پروژهها هم ضروری است تا کلیه اقدامات ثبت و ضبط شود.وی افزود: تجهیزات آموزشی، استفاده از فناوری، تقویت ارتباط میان مدرسهای، توجه به نیازهای فردی دانش آموزان در نهضت عدالت آموزشی حائز اهمیت است.#عدالت_آموزشی#فضای_آموزشی#تحصیل 13:09 - 27 بهمن 1403