اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

راه‌اندازی قرارگاه جهادی محلات در شهرداری گرگان/ ساخت و تکمیل جاده سلامت «النگدره» در دستور کار شهرداری گرگان

شهردار گرگان از راه‌اندازی «قرارگاه جهادی تحول و توسعه محلات» در شهرداری گرگان خبر داد.

راه‌اندازی قرارگاه  جهادی محلات در شهرداری گرگان/ ساخت و تکمیل جاده سلامت «النگدره» در دستور کار شهرداری گرگان

محمدرضا سبطی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار کرد: در راستای صیانت از هویت محلات «قرارگاه جهادی تحول و توسعه محلات» در شهرداری گرگان راه‌اندازی شد تا در حوزه‌­های مختلف از جمله زیباسازی، فضای سبز، نصب المان و دیگر امکانات شاهد رشد محله‌­های مختلف باشیم.

وی تصریح کرد: افزایش رضایت‌مندی شهروندان از عملکرد شهرداری در قرارگاه جهادی محله­‌ها یکی از اهداف اصلی ماست، در گذشته شهروندان برای رفع مشکلات  تقاضاهای خود را به شورای اسلامی شهر یا شهرداری می­‌بردند اما در «قرارگاه جهادی محلات» هدف این است مدیران شهری به سمت شهروندان بروند.

شهردار گرگان افزود: مدیران شهری با حضور در محله­‌ها مشکلات و درخواست­‌های مردم را بررسی و برای رفع آن در اسرع وقت اقدام می‌­شود.

سبطی با بیان اینکه محله­‌ها، بودجه را برای ما تنظیم خواهند کرد، افزود: محله‌­ها نیازهای خود را به ما اعلام خواهند کرد و در چارچوب قانون و وظایف شهرداری از پتانسیل­‌های موجود در رفع مشکلات استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: حضور منسجم مسوولان شهری دور از هرگونه جزیره‌­ای عمل کردن در حوزه­‌های مختلف زمینه‌ساز بهبود زیرساخت­‌های محلات در ابعاد مختلف خدماتی، عمرانی، اجتماعی را با بهره‌مندی از ظرفیت پایگاه‌های بسیج و مساجد، خانه‌­های فرهنگ و مدارس در محلات فراهم خواهیم کرد.

به گفته شهردار گرگان، «قرارگاه جهادی محلات» متعلق به همه شهروندان گرگانی با هر گروه سنی، هر دیدگاه فکری و سیاسی است.

* شهرداری گرگان رسالت خود را در مقابل «پارک النگدره» فراموش نخواهد کرد

سبطی در خصوص عدم تکمیل «جاده سلامت پارک جنگلی النگدره» گفت: در پارک جنگلی النگدره شهرداری گرگان با منابع طبیعی قراردادی دارد که یک طرفه است و در آن قراردادی حقوق شهرداری رعایت نمی­‌شود از این رو شهرداری در خصوص پارک جنگلی «النگدره» نمی­‌تواند وارد سرمایه‌گذاری شود.

وی با بیان اینکه شهرداری رسالت خود را در مقابل پارک النگدره فراموش نخواهد کرد، افزود: طی جلسه‌­ای که با شورای اسلامی شهر گرگان داشتیم مقرر شد تا چند روز آینده «جاده سلامت النگدره» جدای از قراردادی که با منابع طبیعی در مناقشه است، از سر گرفته شود.

انتهای پیام/۸۳۰۱۷

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول