اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تاکنون 92 هزار فقره اسناد علوی به مردم اهدا شده است

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: در راستای محرومیت زدایی و توجه به قشر محروم جامعه برای سند دار کردن اراضی تا امروز 92 هزار فقره اسناد در کشور اهدا شده است.

تاکنون 92 هزار فقره اسناد علوی به مردم  اهدا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس  از گرگان، سید پرویز فتاح ظهر امروز در مراسم اهدای اسناد علوی در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: امروز هفت هزار اسناد علوی در استان های گیلان ، مازندران، گلستان ،خراسان رضوی و خراسان شمالی به صورت متمرکز در گلستان اهدا می شود.

وی افزود: از تعداد هفت هزار اسناد علوی چهار هزارو 850 فقره سند مربوط به استان گلستان است که به مردم محروم سراسر استان اهدا می شود.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور ادامه داد: از چهار هزارو 850 فقره اسناد علوی در گلستان یکهزارو 500 فقره اسناد مربوط به اراضی کشاورزی است که مساحت آن 21 میلیون متر مربع است.

وی خاطر نشان کرد: سه هزارو 350 فقره اسناد دیگر به مساحت یک میلیون و 331 هزارو 820 متر مربع به صورت اسناد مسکونی اهدا می شود.

فتاح گفت: ارزش ریالی این اسناد واگذار شده دو هزارو 398 میلیارد و 269 میلیون ریال خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: با تفاهم نامه های صورت گرفته با مسئولان ارشد استانی قرار است ضمن تسریع در اهدا و واگذاری اسناد علوی به مردم آمادگی داریم طرح های کشاورزی انجام شده در استان گلستان را به شکل تعاونی و با آداب قانونی ولی تخفیف ویژه واگذار کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور ادامه داد: فعالیت های ما در شهرستان مراوه تپه در راستای اشتغالزایی ، رفع بیکاری و ایجاد زیرساخت های لازم برای توسعه شهرستان است و مانعی برای مسئولان استانی و شهرستانی نیست بلکه در کنار دولت و مسئولان هستیم و هر فعالیتی با موافقت استاندار و فرماندار شهرستان مراوه تپه خواهد بود.

وی اضافه کرد: آن بخشی از اراضی ما و  که در گذشته به صورت سهوی تصرف شده و زیرساخت هایی برای منطقه ایجاد شده مانعی ندارد و ما اصرار به  بازگرفتن آن نیستیم بلکه با تواتر اراضی دیگری را در مکان های دیگر خواهیم گرفت.

انتهای پیام/2307/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول